Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Mina gamla ärr på båda knäna har blivit illröda och står uppåt mer än innan (vi snackar ärr som knappt varit synliga på 20 år). Det gör...
Kropp & Själ
Jag misstänker att det är många här på forumet som äter p-piller, och Google ger mig inte så mycket svar. Jag beställde precis neovletta...
Kropp & Själ
Blev skallad rejält av min häst i galoppen i förrgår. Typ stjärnsmäll :crazy: Hade tur att skärmen på hjälmen tog stor del av smällen så...
Kropp & Själ
Känner att jag måste skriva av mig någonstans och buke brukar vara bra på att finnas där..
I fredags kväll fick jag reda på att en nära...
Kropp & Själ
Hej!
Jag har mått illa i ungefär 2 månader nu. Jag mår illa efter maten och undrar om någon vet vad detta är. Min bror säger att det är...
Kropp & Själ
Någon som sett dokumentären på Netflix? Jag såg den nyss och är väldigt chockad. Så mycket som vänts på huvud. Sen är det svårt att veta...
Kropp & Själ
Godkväll kära bukare :) Har någon en erfarenhet om att vårdpersonal brutit mot sekretess gentemot anhöriga? Kanske är det fel användning...
Hästmänniskan En fjording. :D Mera detaljer vågar jag inte säga just nu. Men har fått OK från sambo, stallägare mm att åka & titta. Känns allt bra så...