Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Mina gamla ärr på båda knäna har blivit illröda och står uppåt mer än innan (vi snackar ärr som knappt varit synliga på 20 år). Det gör...
Svar
1
· Visningar
2 382
Senast: Teilani
·
Kropp & Själ jag har en tatuering på skenbenet som jag inte är nöjd med. Jag kan inte bestämma mig om jag ska ta bort den eller tatuera över... det...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Jag vet inte om det finns andra möjligheter att "ge av sig själv", men att ta ställning till organdonation, att anmäla sig till... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 123
Senast: Alos
·
Kropp & Själ Hej Buke. Har funderat på att skriva den här tråden länge, och kanske borde jag också ha gjort det för längesen, men nu känner jag...
Svar
7
· Visningar
2 780
Senast: Valptass
·
Kropp & Själ I november är det 10 (!!) år sedan jag fick munnen insparkad av en häst. Ni är många som följt mig under alla år och jag minns så väl...
Svar
16
· Visningar
1 392
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Kropp & Själ För någon vecka sen fick jag skjuts hem av en snubbe och hans flickvän + hennes kompis, efter att ha varit på bröllop. Jag känner inte... 33 34 35
Svar
694
· Visningar
29 979
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Det senaste året har jag varit väldigt frusen av mig och det har hänt att jag vaknar mitt i natten och fryser trots varmt i sovrummet... 2
Svar
39
· Visningar
13 441
Kropp & Själ Jag misstänker att det är många här på forumet som äter p-piller, och Google ger mig inte så mycket svar. Jag beställde precis neovletta... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 034
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Jag tänker framför allt på knäna. Jag sitter ofta så när jag jobbar (framför datorn) för att jag tycker det är skönt. Min chef brukar...
Svar
15
· Visningar
12 202
Kropp & Själ Jag och mina föräldrar ska in och titta på invigningen på Citybanans 2 nya stationer imorgon och helt plötsligt dök det upp en rädsla... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
6 945
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Någon som kan berätta lite om hur det är att stå på kortison? Träffade min medicinläkare idag. Det finns preliminära provsvar från... 2 3
Svar
57
· Visningar
8 485
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Blev skallad rejält av min häst i galoppen i förrgår. Typ stjärnsmäll :crazy: Hade tur att skärmen på hjälmen tog stor del av smällen så...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ Jag läste en ny artikel om att de som åt ppiller inte behöver ha mens, jag alltid blivit itutad att man SKA ha mens även fast man äter... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 421
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Känner att jag måste skriva av mig någonstans och buke brukar vara bra på att finnas där.. I fredags kväll fick jag reda på att en nära...
Svar
14
· Visningar
1 746
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Hej! Jag har mått illa i ungefär 2 månader nu. Jag mår illa efter maten och undrar om någon vet vad detta är. Min bror säger att det är...
Svar
19
· Visningar
4 836
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Brukar borrelia-utslag klia? Om det hunnit växa sig lite större...
Svar
15
· Visningar
1 505
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Någon som sett dokumentären på Netflix? Jag såg den nyss och är väldigt chockad. Så mycket som vänts på huvud. Sen är det svårt att veta...
Svar
17
· Visningar
1 535
Senast: AnnDerry
·
Kropp & Själ Godkväll kära bukare :) Har någon en erfarenhet om att vårdpersonal brutit mot sekretess gentemot anhöriga? Kanske är det fel användning... 2 3
Svar
47
· Visningar
2 999
Senast: Tassetass
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi lagar mycket mat (eller pratar iaf mycket om det :D) så jag drar igång en ny tråd. Eftersom jag inte har min ramslöksskog ännu så... 98 99 100
Svar
1 989
· Visningar
72 388
Kropp & Själ Jag äter en tablett Quetiapine till kvällen på grund av ångest och depression, men då jag börjar bli rätt trött på biverkningarna vill...
Svar
1
· Visningar
1 119
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka