Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag har förälskat mig i IKEAs hampen (http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20188807) i grönt, men den går inte alls in på mitt...
Svar
11
· Visningar
4 659
A
Fritid Min iPod har fått något fel. När jag ska lyssna på musik så rabblar den upp Alla låtar efter varann, alltså det går på sekunder, jag hör...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: Alvin
·
IT & mobiler Har lite problem med en fil, den är IMG-fil men jag skulle behöva ändra den till DVD-fil för att kunna spela den på min anslutna dvd. Vi...
Svar
9
· Visningar
2 188
Senast: rostad
·
Hemmet Vad kan jag göra med min nya lägenhet? Sugen på att måla köksluckorna röda dock. Ska bara flörta med hyresvärlden och se om han inte...
Svar
3
· Visningar
1 072
Senast: YaHilweh
·
Hemmet Alltså, fasaden på huset mot parkeringen till sas, är ful! (Betonghus med, så den sidan är verkligen ful) VAD kan man göra? Det går inte...
Svar
8
· Visningar
1 427
Senast: mimmipigg
·
IT & mobiler är det någon mer som har problem ladda upp bilder på facebook? det står att servern inte kan hittas.. jag fattar nada..aldrig varit...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Tjôta
·
Hemmet INTE jag som söker! ...men bekanten vill ha till sitt kafé. Hon har fina tallrikar som hon vill ha upp på väggen och letar...
Svar
7
· Visningar
8 022
Senast: tanten
·
IT & mobiler Jag har en DvD-spelare (JVC DD-3) som man ska kunna koppla direkt till datorn med hjälp av Cyberlink Media Server. Enl. instruktionerna...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: tomten
·
IT & mobiler Lånade hem ett spel från en vän och jag har precis hittar starshine i en bur i den där anläggningen. Men hur får man ut han från...
Svar
3
· Visningar
1 020
Senast: astronaut
·
N
IT & mobiler jag har råkat kommit åt en knapp på datorn . vet inte vilken . men den har gjort att ja inte kan skriva "å ä ö " på msn. kan ja få...
Svar
1
· Visningar
1 093
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag har fixat en blogg på wordpress och vad jag har förstått ska andra kunna göra inlägg som jag får godkänna innan de blir publika...
Svar
8
· Visningar
1 160
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler För ett tag sedan hittade jag en väldigt rolig sida där man kunde ladda upp en bild på ett ansikte och sedan sminka, ändra ögonfärg...
Svar
4
· Visningar
4 035
Senast: weasel_
·
Hemmet När jag dammsög nyss så råkade två små silverfiskar slinka med och då undrar jag nu, dör de i dammsugaren eller kommer de att leva...
Svar
16
· Visningar
15 645
Senast: _Amazing_
·
Hemmet Jag ska flytta :bump::bump: ÄNTLIGEN säger jag bara. Flyttade till mitt nuvarande boende som en akut/temporär lösning då det var det... 2
Svar
22
· Visningar
2 374
Senast: Andorra
·
Fritid jag har ett problem jag kommer bara till en tävling sen hackar det. det är den första skönhetsutsällning. vad ska jag göra? är bara jag...
Svar
4
· Visningar
2 286
Senast: annie_cool
·
IT & mobiler Jag ska åka bort nu i helgen på SM, och jag skulle vilja ha med mej datorn så jag kan plugga, men behöver ha internet för att kunna...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: Kakis
·
Trädgård & Växter Yes. Svärmorstungan har vuxit ur sin kruka och behöver därför en ny, större och snyggare. Hon tycker att den ska vara fin, rymlig men... 2
Svar
37
· Visningar
2 427
Senast: Winni
·
Fritid Jag blir galen! Är besatt av Bamse.net's prisma-spel. Är på 18/18 men jag fixar verkligen inte det sista. :o Hur långt kommer... 2 3
Svar
54
· Visningar
7 017
Senast: Ramona
·
I
IT & mobiler Hoppas någon kan hjälpa mig, relativt fort. Har hittat en jättefin radio till min sambo, som fyller år. Grejen är den att radion är dyr...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: Idaidut
·
Hemmet Ja, vad har ni fixat och pysslat med hemma? Kan vara en gammal möbel som med hjälp av renovering fått nytt liv, en lampa som bytt skärm... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 933
Senast: Winni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka