Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler Hur ändrar man det? Har några bilder som heter TIF och det går inte att ladda upp dom på internet om dom inte har något av ovanstående...
Svar
6
· Visningar
12 494
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag har kommit på att jag vill studera till hösten:D och inget mindre än 3D visualisering och animering/ Datagrafik och vad det nu allt...
Svar
7
· Visningar
1 100
Senast: Kibani
·
Hemmet Jag har ett skåp efter min pappa som jag skulle vilja måla på något sätt, men jag vet inte riktigt hur. Egentligen känns det lite illa...
Svar
12
· Visningar
6 015
Senast: Winni
·
IT & mobiler Har köpt ny dator och vill såklart installera mitt Telia säker surf så jag vågar mig ut på nätet utan en massa virus. Självklart...
Svar
2
· Visningar
3 193
Senast: Anettejt
·
Hemmet Ni kloka bukefalister kan säkert svara på detta. Om man renoverar ett gammalt hus och bygger ny trappa. Räcker det att man har en...
Svar
14
· Visningar
5 769
Senast: tomten
·
M
IT & mobiler Skulle behöva lite hjälp så att jag kan hålla lite hemligheter :). Jag vill lösenordsskydda dokument i Microsoft Word (Office 2007)...
Svar
2
· Visningar
1 242
·
IT & mobiler Går det att skrobbla musiken till Lastfm som manspelar i spotify, om det går, hur? Har gjort det med Winamp osv, men har nu fixat...
Svar
2
· Visningar
790
Hemmet Var någonstans kan man hitta en piskställning? En sån som går att plocka i sär på ett enkelt sätt. Har googlat på en sådan men...
Svar
4
· Visningar
3 101
Senast: Nafayette
·
M
IT & mobiler Hej, skulle vilja skapa en egen hemsida där man bland annat kan lägga upp bilder, ha en gästbok och blogg och sånt :) Det ska även vara...
Svar
2
· Visningar
1 041
Senast: amalia
·
IT & mobiler Någon addade mig på msn under användaren evelynecovery46@hotmail.com för en liten stund sedan. Tänkte höra här om det är någon som... 2
Svar
23
· Visningar
3 537
Senast: Adelente
·
IT & mobiler ...vad betyder symbolerna egentligen? Den gröna pricken? Den blå "halvmånen"? Ja, vad betyder de?
Svar
6
· Visningar
2 153
Senast: nidron
·
IT & mobiler Är det bara mig som youtube är segt för, eller ska det vara så? Blev medlem o laddade upp en film, väntade 25 min och sedan stod det...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Buspejfli
·
Hemmet Min lilla vovve har klättrat upp i soffan i natt och jag misstänker att hon har kissat i soffan också... Har nyss fått halvfnatt och...
Svar
10
· Visningar
16 879
Senast: lady_vip
·
Trädgård & Växter Idag damp första frökatalogen ner i lådan och jag är helt vild, jag vill odla massor av saker, i år har jag beställt en bättre sommar... 2
Svar
24
· Visningar
3 106
Senast: majola
·
Fritid Nu till helgen har vi bjudit in kompisar på raclette. Är det något speciellt man bör tänka på? Vi har lånat från en kompis för att...
Svar
6
· Visningar
3 181
Senast: Sedna
·
Hemmet Snart blir det flytt :) Och färgen i sovrummet är gräslig så här ska målas. Men så till den stora frågan, jag (vi) vet inte alls vilken... 2
Svar
20
· Visningar
10 222
Senast: Tassetass
·
IT & mobiler Min "svärmor" behöver hjälp med att fixa trådlöst internet till sin stationära datorn. Hon är obotligt trött på sladden som går genom...
Svar
4
· Visningar
6 866
·
F
IT & mobiler Jag har en hel del problem med EA download manager/The Sims 3, där jag registrerar och laddar ner uppdateringar, som måste fungera för...
Svar
2
· Visningar
3 092
Senast: Fozzie
·
IT & mobiler Min dator börjar bli alldeles konstig. Jag får hela hela tiden hålla på att uppdatera när jag ska läsa ett inlägg. Varför? Har rensat...
Svar
3
· Visningar
991
Senast: Tjôta
·
M
Hemmet Skrev i någon tråd för ett tag sen om att måla om i sovrummet. Innan va det röda väggar samt furu tak och körsbärsgolv. Nu blir det... 2
Svar
22
· Visningar
2 134
Senast: Modett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka