Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag kom hem igår och skulle tända lampan i sovrummet. Det bara poffar till och slår gnistor från taklampan. Jag slår genast av knappen...
Svar
8
· Visningar
2 650
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Jag har försökt att komma in på SVT Play för att se Jonas Gardells - Åh Herregud samt lite klipp från vinter-OS men när jag försöker gå...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Vintertid
·
Hemmet Jag var idag inne i lägenheten som jag nu äntligen har fått tillträde till. Men jag ska vänta till i slutet av veckan med att flytta in...
Svar
11
· Visningar
1 209
Senast: YaHilweh
·
Hemmet Alltså, nu har jag flera saker jag skulle vilja anlita någon för att fixa, inget akut men lite tapetsering och sånt. Men grejen är att...
Svar
19
· Visningar
2 175
Senast: Sastra
·
IT & mobiler Vill köpa systemkamera och har en kompis som snart kommer hem från Korea. Hade i åtanke att köpa en kamera genom henne, eftersom... 2
Svar
22
· Visningar
2 166
Senast: tomten
·
Hemmet Har en vägg under fönstret i hallen som om och om igen målas om... Anledningen är att hallfönstret är katternas "dörr" och att de...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Kattsak
·
IT & mobiler Tipsa mig om hur jag ska tänka när jag ska köpa en billig dator att skriva på under resor och dödtid. Huvuddatorn är en Mac. På...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: BornAgain
·
Hemmet När jag fixade i stallet innan så började jag fundera på hur man gör inför husköp och så. Kollar man med banken om lån och sånt innan...
Svar
2
· Visningar
996
Senast: Swat
·
Trädgård & Växter jag ocg sambon bor i en uuurmysig lägenhet, men uteplatsen är minimal (minst sagt), och jag skulle behöva er bukefalisters hjälp med hur...
Svar
3
· Visningar
1 437
Hemmet I nya hallen vill vi ha en kombinerad skohylla/sittbänk för att maximera utnyttjandet av golvytan. Den ikea har går bort. Svart...
Svar
13
· Visningar
19 615
·
Hemmet Kort och gott; Hur tusan gör jag? Några tips? Jag måste bli av med en massa ljud innan jag blir galen på riktigt :crazy:
Svar
13
· Visningar
32 764
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter För hundra år sen köpte mamma och jag en ros som var felmärkt, den är helt underbar och triv väldigt bra, men vi undrade alltid vad det...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: Rhodugune
·
I
Fritid Även djuren börjar känna att det är vår, så här var vyn från mitt sovrumsfönster när jag vaknade imorse: Hoppas andra...
Svar
13
· Visningar
2 171
Senast: nevin
·
IT & mobiler Fick detta mail idag: "This is email from Windows Live Hotmail® and we are sending to all account user for safety. Due to the...
Svar
9
· Visningar
1 287
Senast: Stereo
·
K
IT & mobiler Rörig rubrik, men jag ska förklara så gott jag kan. I somras köpte jag en FujitsuSiemens med förinstallerat Vista. Datorn i sig är... 2
Svar
22
· Visningar
2 712
Senast: maria85
·
V
Fritid Ska köpa dragkrok till min passat. Men jag vet verkligen inte vart jag ska börja. Ska jag ringa en Wv-verkstad? Eller mekonomen? Ngn...
Svar
3
· Visningar
1 126
Senast: Vixten
·
L
Trädgård & Växter Är helt novis på det här med växter! Förutom mina fina brännässlor som växer och frodas... Näringsrik vintermat till djuren! Har ett...
Svar
17
· Visningar
2 115
Senast: Martenix
·
Trädgård & Växter Ja, man hoppas ju iallafall att våren så småningom kommer dyka upp. Även om jag snart börjar tvivla :crazy: Men, i positiv anda...
Svar
7
· Visningar
2 215
IT & mobiler Vad har Ni för vattenkokare? Och har någon testat den från Tefal som värmer vatten när man trycker på knapp så man får direkt ner i...
Svar
6
· Visningar
2 031
Senast: lil-sis
·
IT & mobiler Skulle vilja se en film på internet (har sett den ett antal gånger på bio, har inte råd med mer nu och orkar inte vänta på dvd'n). Har...
Svar
2
· Visningar
1 037
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka