Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag skulle vilja göra en "våningstårta" till 6 åringen som fyller. Tänkte baka egen sockerkaksbotten och funderar nu på var i hela...
Svar
4
· Visningar
2 157
Senast: Kakis
·
Fritid Det här lite spinoff på ljud och bild tråden när det gäller tjejer och spel! men killar får naturligtvis också svara. :) Vad spelas... 2
Svar
20
· Visningar
2 121
Hemmet Vi har ett rum i källaren som i nuläget är oinrett men som vi vill göra till ett gästrum och så småningom ska det bli sovrum till...
Svar
8
· Visningar
21 912
Senast: Fanzia
·
Hemmet Jo det var såhär att jag och min sambo köpte ett hus för ungefär 3 år sen. Huset är förmodligen från slutet av 1800-talet men det kan...
Svar
8
· Visningar
1 461
Senast: majjijann
·
IT & mobiler Om vi säger att jag ska räkna ut hur mkt jag får betala för en vara som kostar 10 kr styck och jag köper 5 stycken hur gör jag då? Jag...
Svar
12
· Visningar
9 876
Senast: Jaaxxx
·
S
Hemmet Vi har kollat propparna, har bytt glödlampor och bytt själva lampan också, skulle ändå köpa nya. Ändå har vi inget ljus i hallen. Har...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: susekl
·
Fritid Jag börjar fundera på om jag är ensam om att virka Amigurimis? Här är iaf mitt senaste projekt: 2
Svar
30
· Visningar
5 213
Senast: Modig_Korn
·
IT & mobiler Har ett problem! När jag kopplar in datorn till tvn så blir bilden på datorn större, liksom widescreenformat. När jag sen tar ur...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: Emmmmma
·
Hemmet Var hittar man "gammeldags" tapeter?
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: majjijann
·
Hemmet visste inte vilket prefix jag skulle ta tyvärr... iaf, om kanske 1½ timme kommer min farmor och farfar på besök, och det är tänkt att...
Svar
3
· Visningar
1 232
Senast: mizzmaria
·
H
IT & mobiler vet inte riktigt hur man ska bära sig åt på bukefalos?? jag är ny här å det är en hel djungel med grejjer...väldigt svårt å hitta rätt...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: nidron
·
IT & mobiler Fick en invite från Voddler och tog då hem programmet till min datorn. Nu när jag ska försöka se film måste jag först skapa nytt account...
Svar
4
· Visningar
979
Senast: hvala
·
J
IT & mobiler Är det bara jag som inte får det till att funka? Min dator vill inte godkännna koden :(
Svar
8
· Visningar
1 642
Senast: duvetrebecca
·
IT & mobiler Allting, b[de text bilder ikoner 'r enormt p[ gamla datorn som jag f[tt ig[ng igen! Kollade p[ hj'lp och stod att jag skulle 'ndra...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Finns det vettiga videokameror för max 3.000:-? Fick den summan i 30 års present av familjen & släkten igår när jag fyllde år, bad om...
Svar
10
· Visningar
1 344
Senast: hajo79
·
IT & mobiler har minneskort från digital kameran efter att vi filmat och kör in den i datorn, men inget händer. har provat ALLT. kortet har inte...
Svar
2
· Visningar
1 298
Senast: mackan
·
Hemmet Jag skulle vilja ha en rätt stor whiteboard, men de blir fasligt dyra och är ärligt talat inte så väldigt snygga heller. Har...
Svar
16
· Visningar
5 781
Senast: MaRomer
·
IT & mobiler Jag vill gärna ha en, MEN jag är en total nybörjare när det gäller systemkameror öht. Vanlig digitalkamera har jag, men jag skulle vilja...
Svar
18
· Visningar
1 525
Senast: tomten
·
E
Fritid JAG HAR PROBLEM MED DETTA SPEL. det verkar jätteroligt, men när jag ska öva på hoppbanan kan jag inte få den att trava eller...
Svar
10
· Visningar
1 922
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Jag har en dator som stått ett tag. Jag skulle installera windows på den men det löste sig inte med nyckel då så den har stått av på...
Svar
9
· Visningar
1 296
Senast: maria85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Bästa länet för häst?