Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

L
IT & mobiler Försöker att lära mig javascript, kul när det funkar. Har kört fast. Ska med hjälp av denna kod göra en trekant med "*" och det blir...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Stereo
·
IT & mobiler :o Om man vill göra en tabell typ adressregister och vill att det som står vågrätt, på samma rad hör ihop, men att man kan välja att...
Svar
3
· Visningar
1 219
Senast: meodeo
·
Hemmet Jag har funderingar på att renovera mitt badrum. Men jag skulle vilja veta på en höft hur mycket det kan kosta. Hur räknar man (utan...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Nixehen
·
Hemmet har ett hus jag lite funderar på, skulle måsta remontas ganska mycket, bla köket. har tittat runt o fastnat för ett ikea kök. men... 2
Svar
34
· Visningar
14 972
Senast: vindvissla
·
Hemmet Har kommit över två stycken klassiker, IKEAs Skopan-fåtölj, en i orange och en i brunt. Till den bruna fick vi med orginaldynan som är i...
Svar
4
· Visningar
3 437
Senast: Sandra78
·
Trädgård & Växter Har en jättefin blomma som växer som gräs och sätter fjärilslika blå blommor, men vad heter den? hem.passagen.se/raff42/20091020.jpg...
Svar
4
· Visningar
1 675
Senast: trassel
·
Trädgård & Växter Det "bor" en liten frusen igelkotte i min trädgård som verkar ha lite svårt att hitta en vinterboning i områdets välstädade trädgårdar... 2
Svar
20
· Visningar
16 329
Senast: Zenith
·
IT & mobiler Håller på att ändra om hemma, flytta allt 90 grader. Imorgon ska pappa hjälpa mig hänga om teven på väggen jämte som den hänger på nu... 2
Svar
21
· Visningar
4 608
Senast: Snubbelfot
·
Fritid Eftersom det snart är sommar och perfekt tid för att besöka loppisar. Så skulle jag vilja ha inspiration på olika serviser som kan...
Svar
18
· Visningar
2 598
Senast: FadeAway
·
IT & mobiler Min dator mår synnerligen obra. Den har mått bra tills igår kväll, då jag satt och surfade och skulle ladda in lite bilder från...
Svar
2
· Visningar
1 226
Hemmet Mm, just nu ligger våra vantar och mössor ovanpå krokarna som vi hänger kläderna på. Varken snyggt eller praktiskt! Det är en liten...
Svar
13
· Visningar
12 258
Senast: malllle
·
Hemmet fick rostfläckar på mina nya, fina och inte helt billiga lakan första gången jag tvättade dem i tvättstugan :mad: Nu är en egen...
Svar
1
· Visningar
2 460
Senast: Nixehen
·
Hemmet Håller på och gör om i sovrummet. Hade först tänkt måla ena väggen svart, vitt i övriga rummet. Tänkt hänga mitt westernträns, lite...
Svar
2
· Visningar
1 323
Senast: malllle
·
IT & mobiler Jag har så många bra bilder på datoren, men jag skulle gärna använda dom mera än jag gör. jag har sett så många fina bildspel på...
Svar
6
· Visningar
2 420
Senast: karindk60
·
Trädgård & Växter Dags att plantera lökar för den kommande våren. På nåt sätt känns det mysigt, liksom som om våren redan är påväg i och med att lökarna...
Svar
5
· Visningar
1 338
Senast: cowgirl81
·
IT & mobiler Hur lägger man in bilder från pixbox här så att det inte blir en länk utan att det blir en fin bild i inlägget? Har kunnat förut men...
Svar
3
· Visningar
951
Senast: Tjôta
·
S
Hemmet Kolla vad jag har hittat!! http://www.inreda.com/showProductsDetail.asp?pID=11627 Har någon testat det och vet om det blir bra? Det...
Svar
4
· Visningar
1 944
Senast: Skumbananen
·
IT & mobiler Vad har jag tryckt på?? På msn, har jag tryck på någon knapp o kan inte skriva å,ä,ö, eller några tecken alls... ser ut så här när jag...
Svar
7
· Visningar
968
  • Låst
IT & mobiler Känner att det börjar vara dags att ta tag i min hemsida igen. Jag har inte gjort nåt med den på ett tag eftersom jag har kännt att jag...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: gern
·
IT & mobiler HJ\"LP!!! Jag har tryckt p[ n[got s[ g;ra att alla bokst'ver med prickar p[ och andra tecken blir som ni ser... N[gon som kan hj'lpa...
Svar
10
· Visningar
1 204

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka