Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vad har ni för golv? Vi har heltäckningsmattor som lades in i sommras men jag är så trött på dem så nu ska de ut så jag har bokat in... 2
Svar
23
· Visningar
8 203
Senast: susekl
·
IT & mobiler Jag vill ha en torktummlare :laugh: Vi har ingen tvättstuga så all tvätt hänger alltid på tork i vardagsrummet nu när man inte kan...
Svar
8
· Visningar
2 767
Senast: Megs
·
E
Hemmet Kollar just nu runt på gardiner till sovrummet..Tänkte mörka/svarta gardiner just där inne för jag vet hehe tycker de passar till våra...
Svar
6
· Visningar
974
Senast: Skumbananen
·
IT & mobiler Jag vill se bilder från systemkameror tagna inne/ute, stillbilder/rörelser. och där man inte har massor av extra utrustning till som... 8 9 10
Svar
190
· Visningar
21 311
Senast: nidron
·
IT & mobiler Någon anledning finns det väl till att det emellanåt kommer sådana här mail i inboxen? Kära e-postanvändare, Viktigt meddelande...
Svar
10
· Visningar
1 451
Senast: Immer
·
IT & mobiler Det är så att jag har lyckats tappa bort datakabeln till min kamera. Men dock har jag kvar kablar som går från kameran till tv:n, och...
Svar
2
· Visningar
1 877
Senast: Presto
·
Hemmet Vi har ett hus från mitten/slutet på 1800-talet med två fantastiska glasverandor. Dock är isoleringen vid dessa kanske inte lika...
Svar
14
· Visningar
10 971
Senast: Winni
·
Fritid I vilken typ av affärer och på vilken "avdelning" får man tag på piprensare? Det ska vara till pyssel, får gärna men måste inte vara...
Svar
13
· Visningar
2 323
Senast: EmelieR
·
IT & mobiler hur ska man göra för att inte få dem? de kan vara på spanska och alla möjliga språk...
Svar
9
· Visningar
2 049
Senast: Gnapp
·
Hemmet Jag har lagt märke till att i de flesta trådar som visar hemmen är det helt eller nästan helt nyinköpta möbler i. Är det ingen som gör...
Svar
18
· Visningar
1 818
Senast: Sar
·
M
IT & mobiler Denna tråd handlar visserligen inte direkt om datorer, men kändes mest passande att lägga den här... Jag börjar bli galen på...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Stalker
·
Hemmet Jag är på jakt efter några snygga torkställningar att ha i tvättstugan efter renoveringen. Tidigare har det varit linor över hela...
Svar
2
· Visningar
1 549
Senast: mimmipigg
·
IT & mobiler Om jag vill lägga upp word.doc eller pdf någonstans på internet, vart kan jag göra det? På blogg.se kan man ju bara lägga in bilder...
Svar
3
· Visningar
638
Senast: meodeo
·
IT & mobiler ja alltså tex om jag skriver i något jag söker på tex blocket så kommer en massa gamla ord man skrivit upp, även så klart på andra sidor...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: MagicaTheHex
·
Trädgård & Växter Jag och min sambo får nycklarna till vårt första hus nu på måndag :bump: Nu funderade jag lite på trädgården. Den är verkligen helt...
Svar
13
· Visningar
4 065
Senast: lady_vip
·
M
IT & mobiler Jag funderar på att köpa ps elements och undrar om det är nån här som har det och kan berätta om det är bra eller inte? Jag är väl något...
Svar
6
· Visningar
1 101
Senast: mermaid
·
Fritid Startade den nu och böt objektiv. Står E.E på bländaren, går inte och ändra och inte heller att fota. Fotade ju med den igår:crazy: Böt...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: hussensara
·
Trädgård & Växter Jag har beställt 3 olika tulpaner samt en trädlilja som ska ner idag. Lökarna satte jag ner igår. Bild på tulpanerna. :)
Svar
2
· Visningar
1 255
Senast: cowgirl81
·
K
IT & mobiler Frågan står i rubriken, sladden det är fråga om är den här: http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=56122603 Lampan är en...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: voltis
·
Hemmet Hur vanligt är det egentligen att ha åskskydd på vanliga villor? Har alla det, eller nästan inga? Har ni åskskydd på era hus? Och vad...
Svar
1
· Visningar
1 904
Senast: Poxz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V