Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Tror jag la tråden rätt! :D Tänkte höra om nån har något smart knep för att göra rent uggs som har fått en massa salt-fläckar...
Svar
3
· Visningar
10 282
Senast: zassoo
·
E
IT & mobiler En handmålad tallrik som jag vill ta motivet från och sedan göra en logga av i Photoshop. Skulle det funka, i så fall hur? Loggan ska...
Svar
3
· Visningar
1 995
Senast: Egonson
·
IT & mobiler Gah, min dammsugare har gått sönder !! Jag behöver en BRA, tålig dammsugare som klarar kattsand och sånt... eller bör man köpa en...
Svar
9
· Visningar
1 465
Senast: Zizzy
·
M
IT & mobiler Jag har lite problem med Matlab, jag ska göra denna uppgift: Plotta maxtemperaturen mot medeltemperaturen för varje dygn. Bestäm...
Svar
6
· Visningar
2 248
Senast: Stalker
·
Fritid Mina underbara föräldrar gjorde sig besväret att släpa hit mitt renskinn som jag köpte vid Nordkap för typ 10 år sen sist de var på...
Svar
13
· Visningar
13 319
Senast: mimmipigg
·
IT & mobiler Kan man göra det på minipc erna? Vågar inte prova. Har en compaq minipc.
Svar
4
· Visningar
2 734
Senast: Stalker
·
S
IT & mobiler Någon som har den kameran? Är ni nöjda med den isåfall? :) Jag har en pentax systemkamera, men har växt ifrån den. Men nu har jag...
Svar
14
· Visningar
1 879
Senast: Ainon
·
IT & mobiler Ja, jag tar tacksamt emot alla tips på bärbara datorer! Den ska användas ganska flitigt, mest till nätsrufande kolla på lite youtube...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: R8n
·
M
IT & mobiler Jag har precis blivit klar med en rapport som jag skrivit i word. Rapporten är på 49 sidor med en stor andel bilder. Jag har klickat på...
Svar
5
· Visningar
1 136
Senast: meodeo
·
S
IT & mobiler Har problem med att se film. Har en del filmer sparade på en extern hårddisk. Har nyligen omformaterat min dator, och innan dess...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Ni som har en gammeldags vit stil kanske vill lägga ut lite bilder eller skriva vad ni har för saker? Jag vill ha en romantisk stil...
Svar
2
· Visningar
957
IT & mobiler Har kollat på 2 objektiv och vet inte riktigt vilket jag ska satsa på. Har en Nikon D60 och vill kunna fota i t ex ridhus (= dåligt...
Svar
16
· Visningar
1 368
Senast: IIII
·
Hemmet Råkade av ren händelse idag på det superduperdunder-medlet för att göra rent i duschkarbinen. Efter varje dusch så skrapar vi det med... 2
Svar
21
· Visningar
5 161
Senast: GotAsecret
·
V
IT & mobiler Om jag gör en filmsnutt på windows movie maker, hur vet jag vilken musik jag kan lägga på utan att Youtube stänger av den? Eller finns...
Svar
3
· Visningar
668
Senast: Vixten
·
E
IT & mobiler Jag bara undrar ifall det finns färgade macbook datorer, alltså blåa, gröna eller rosa eller ifall man måste ha ett sådant kallat speck...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: Messy
·
Trädgård & Växter Jag skulle behöva veta vad detta är för blommor, de är antagligen väldigt vanliga. Jag har hittat de längs vägkanten/ i mindre... 2
Svar
24
· Visningar
9 329
Senast: Cattis_E
·
Hemmet När jag flyttade in i min lägenhet dec -06 utlovades det nya tapeter och ny kyl/frys. Efter mycket protester byttes mitt kyl/frysskåp i...
Svar
3
· Visningar
1 199
Senast: haavard
·
IT & mobiler När jag besöker en viss hemsida så varnar mitt Avast! för en Trojansk häst och jag kommer inte in på sidan men när jag sedan stänger av...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Saybia
·
M
Trädgård & Växter I somras satte jag några citronkärnor, vilket resulterade i fyra små plantor:love:! Men nu börjar de se väldigt dåliga ut, men jag kan...
Svar
2
· Visningar
1 344
Senast: Winni
·
IT & mobiler Har i skolan kommit i kontakt med begreppet 1337. Men vad tusan betyder det? På wiki står det ngt om dataspel och hacking- är det ngn...
Svar
7
· Visningar
33 167
Senast: Modett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka