Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Den här blomman växer i min kompis trädgård, den blommar nu för första gången med så vackra blommor.
Det enda hon vet om den är att...
Trädgård & Växter
Japp! En Orkide jag är på väg att få har tydligen ludd mellan bladen. Eller, att den är luddig är själva skälet till att jag får den, då...
Trädgård & Växter
Finns det någon som odlar blåbär?
Jag skulle villa utbyta tips och råd, jag har precis fått ett blåbärsland och har köpt 5 plantor...
IT & mobiler
hejsan. söker en ny kamera då min lagt av för länge sen. har en kompis som har en nikon coolpix p80 och den verkar ju enkel och tar bra...
Hästmänniskan Har fortfarande inte hört ifrån dem + att den redan var så stor som jag vill ha men bara två år. :( Ardenner växer långsamt, så den lär...