Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Ja, om en månad gäller det, då ska vi flytta till ett nytt ställe. (hyra ett litet hus) Vi har varit och tittat på det redan och jag... 2
Svar
27
· Visningar
6 976
Senast: Kimz0r
·
Trädgård & Växter Den här blomman växer i min kompis trädgård, den blommar nu för första gången med så vackra blommor. Det enda hon vet om den är att...
Svar
5
· Visningar
1 047
Senast: Rhodugune
·
E
IT & mobiler Jag har skaffat en ny videokamera. En JVC Everio S GZ-MS90. Är jättenöjd med den, dock funkar det inte att importera dens videoklipp...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: -emmaa
·
Hemmet Köpte ett väggord på Tradera, men jag får inte upp möget:devil: Hur fasiken ska man göra!?!? Det kom med en beskrivning och jag har...
Svar
1
· Visningar
1 011
Senast: hallonsaft
·
Hemmet Var finns det förutom på IKEA? Gärna stl större.
Svar
12
· Visningar
4 940
Senast: Brandgul
·
Hemmet Ska måla om en liten toalett nu i veckan och har såklart ett litet problem, mattan är orange:eek:. Nu är mattan orange och väggarna...
Svar
9
· Visningar
3 719
Senast: Brandgul
·
Hemmet Vårt vardagsrum har bruna tapeter och vi har svårt att hitta textiler som passar. Själva tapeterna är medaljongtapeter med lite mörkare...
Svar
14
· Visningar
2 366
Senast: crolin
·
IT & mobiler Är HELT novis på att göra hemsidor men har bestämt mig för att göra en iaf:) Har laddat ner ett FTP program (Core FTP Lite) och en...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Stalker
·
Hemmet Jag kommer att flytta till en liten stuga på gården där jag skall jobba nu i sommar. Grejen är att stugan är liten på 40 kvadrat och jag... 2
Svar
39
· Visningar
3 602
Senast: doglover
·
Trädgård & Växter Japp! En Orkide jag är på väg att få har tydligen ludd mellan bladen. Eller, att den är luddig är själva skälet till att jag får den, då...
Svar
7
· Visningar
11 372
Senast: StandByMe
·
B
Trädgård & Växter Finns det någon som odlar blåbär? Jag skulle villa utbyta tips och råd, jag har precis fått ett blåbärsland och har köpt 5 plantor...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Bloody F Mary
·
IT & mobiler Är på G att byta mobil. Jag velar mellan Sony Ericsson K850i, Sony Ericsson W890i och Nokia N95. Vilken är bäst.... Ni får gärna säga...
Svar
6
· Visningar
1 238
Senast: enjoyable
·
IT & mobiler Någon som vet hur man kan visa (och gärna redigera) videoklipp från mobilen i datan ?? installerade quickTime player från skivan man...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: Stalker
·
Fritid Jag har en skrivmaskin från 50-60-talet, den är jättefin och jag älskar den verkligen :love: Men... den börjar protestera lite. Jag...
Svar
1
· Visningar
1 014
Senast: lillkillen
·
Hemmet Jag har tänkt köpa 2 st såna här begagnade HEMNES sängbord från IKEA av en bekant, men är det någon som vet vad de kostade nya...
Svar
6
· Visningar
1 593
Senast: vindvissla
·
C
IT & mobiler hejsan. söker en ny kamera då min lagt av för länge sen. har en kompis som har en nikon coolpix p80 och den verkar ju enkel och tar bra...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: Irenes
·
Hemmet Jag ska flytta 1 oktober och har många möbler i vitt. Är så sugen på att fixa till det som inte är vitt också och sen ha några få...
Svar
6
· Visningar
1 063
Hemmet Har förvarat blåbär i folieform i ett par dagar, men så läste jag instruktionerna att man INTE ska ha väldigt sura ingredienser (blåbär...
Svar
4
· Visningar
6 794
Senast: Kratus
·
IT & mobiler Erfarenheter om den? Positivt/negativt? Prisvärd?
Svar
8
· Visningar
880
Senast: hop
·
IT & mobiler Behöver lite hjälp.. Skulle packa upp en RAR-fil, men ikonen har photoshoploggan på sig (ingen aning varför, går ej att öppna i PS)...
Svar
5
· Visningar
809
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka