Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi har några stolar som skulle behöva byta färg. Just nu är de vanligt träfärgade, men är lackade så måste slipa bort lacket innan...
Svar
2
· Visningar
1 307
Senast: vindvissla
·
IT & mobiler Finns det någon som testat att öppna en Hår-/Spa-salong och skulle vilja berätta hur man kommer igång med att bli frisör? Jag har...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: nidron
·
Trädgård & Växter Jag skulle vilja kunna ta in stora fång med blommor. Men det blir liksom inga volymer i min trädgård, så mycket har jag inte att man tex... 2
Svar
21
· Visningar
8 097
IT & mobiler Jag ska göra ett dokument i Excel 2007 där man ska kunna sortera den information som finns efter person. Alltså... Jag har person A...
Svar
2
· Visningar
1 107
IT & mobiler Ja, blir så trött på mig själv.. Har ett minneskort på 2GB som jag har haft i min systemkamera, sen skulle jag ladda över bilder på...
Svar
2
· Visningar
2 422
Senast: Emuliiaa
·
IT & mobiler En fråga till alla nätverksfetischister... :) Jag skaffade nyligen en av de uppmärksammade vpn-tjänsterna för avidentifiering av...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: Baka_kun
·
Fritid Jag skulle vilja ha en bra bok om fotografering. Den ska gärna vara någon typ "for dummies" variant som börjar verkligen längst ner på...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: Elinkan
·
IT & mobiler Någon som vet hur jag kan omvandla musikfiler skapade i garageband (sparas som namn.band) så att jag kan föra över dem till itunes/mp3...
Svar
2
· Visningar
3 221
Senast: Ganesco
·
Trädgård & Växter För några år sedan var jag iväg på en resa i Arns fotspår och fick med mej en del frön hem ifrån all möjliga blommor . Åren innan har...
Svar
8
· Visningar
1 525
Senast: Albertina
·
IT & mobiler Vi ska flytta och ingen kan leverera ADSL dit (hemska tanke!). Alternativet är väl mobilt bredband förstår jag. Kollar Telias...
Svar
17
· Visningar
13 088
Senast: Deusa
·
T
Hemmet När jag lyfte på heltäckningsmattan i lägenheten så fanns det bara ett betonggolv därunder. Kan man måla det undrar jag då? Jag håller...
Svar
11
· Visningar
8 205
Senast: jerseyko
·
Hemmet Köpte ett begagnat köksbord när jag flyttade och ytan är lite kladdig,har torkat med lite såpa och vatten samt diskmedel och vatten...
Svar
9
· Visningar
9 475
Senast: Tassetass
·
Hemmet Vi ska precis byta köksblandare och stött på problem. Det är en väggblandare. Det var inge svårt att ta bort den gamla kranen, men...
Svar
9
· Visningar
1 135
Senast: lizzie
·
O
Fritid Vad för "tum" bör en person som är 153 cm ha? Vad kan en Mountain Bike kosta begagnat i den storleken? På hur stora vägar får man... 2
Svar
20
· Visningar
3 029
Senast: oio
·
Fritid Vi är markägare i en sjö och har precis förstått att det innebär att vi får lägga ut nät. Var i mellanstadieåldern när jag var med om...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: Asa_S
·
IT & mobiler Datorn har på senare tid blivit konstig. Kommer inte ihåg datum och tid. Vissa internet sidor kommer den inte ihåg heller och vissa mer...
Svar
2
· Visningar
1 865
Senast: Unix
·
D
IT & mobiler Ja, min fråga lyder så här. Hur kopplar man fysiskt in bredband när man har lägenhet? Kan man koppla datorn direkt in i telefonjacket...
Svar
4
· Visningar
1 285
Senast: Doneloge
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av en sådan där färgsprayspruta? Vi ska ju inreda vårt hur senare i höst och det innebär en hel del...
Svar
2
· Visningar
2 594
Senast: vindvissla
·
P
Fritid Fick hem en jättefin väska i dag. Problemet är att beslagen är silverfärgade... Och det funkar inte för mig, är en guldtjej ;) Så...
Svar
4
· Visningar
4 793
Senast: tomten
·
Hemmet Vi håller på och budgetrenoverar vår källare lite, vi har målat det ljust o fint o nu kommer det till att fräsha upp trappen...
Svar
6
· Visningar
11 289
Senast: tomten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31