Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Känns som om datorn är en millimeter från att krascha och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Besökte en sida på nätet tidigare i...
Svar
7
· Visningar
1 349
Senast: Saybia
·
Trädgård & Växter Nu skulle jag gärna ha svar av de som kan lite mera om trädgård och växter, då jag själv är så okunnig som man bara kan vara:crazy...
Svar
2
· Visningar
3 985
Senast: MCP
·
Hemmet Jag vill sy fyra st saccosäckar, för utomhusbruk, att ha på den ena balkongen. Vart kan man hitta kulorna att ha i och vad ska jag...
Svar
6
· Visningar
7 141
Senast: Johannapanna
·
Hemmet Jag är så TRÖTT på att lägga pengar på nya saker som går sönder i förtid :mad:! Min Electrolux bänkdiskmaskin fungerade bra i ca 4 år...
Svar
16
· Visningar
3 787
Hemmet Så här blev den (platt-teven ska alltså sitta i mitten). Närbild överdel Närbild underdel Närbild detaljer Vi...
Svar
11
· Visningar
1 238
Senast: Zaga
·
M
Hemmet Hur mycket har ni lagt på att renovera ert badrum? Var det mycket som behövdes göra? Lade ni kakel i hela? Bytade ut toastolen, duschen... 2
Svar
20
· Visningar
6 724
Senast: LinnK
·
IT & mobiler Jag har en rätt ny bärbar Compaq dator, köpt i Maj. Ett problem som jag märkt med den är att den inte verkar ladda ordentligt när man...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: suisyola
·
IT & mobiler Jag låter bilden tala för sig själv. Mina enda frågor är: Varför i hela världen då, och vad gör jag åt det? När jag klickar bort...
Svar
9
· Visningar
1 136
Senast: LSD547
·
IT & mobiler Min mamma har en Macbook som hon ibland kör Windows XP på via emuleringsprogrammet Parallels Desktop. Nu har hon ett program som blivit...
Svar
3
· Visningar
2 860
Senast: Stereo
·
Trädgård & Växter Hej Jag fick idag två äppelträds"plantor". Tyvärr är dessa i något uselt skick och jag börjar undra om det ens är någon ide att...
Svar
2
· Visningar
1 715
Senast: tanten
·
IT & mobiler Jag kan börja med att erkänna att jag är datanovis. Fullständigt. Men nu är det så att min dator har havererat till sisådär 90%...
Svar
6
· Visningar
1 316
Senast: Cinora
·
IT & mobiler har en canon 450D och har lite slut på ideér, sitter och funderar på att inhandla en tokina 11-16/2.8, då jag vill ha mera vidvinkel...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Baka_kun
·
Trädgård & Växter Köpte för något år sedan tre supersnygga minikrukor á ca 7 cm i diameter styck. De är olika höga, ungefär 10, 15 och 20 cm höga. Har...
Svar
2
· Visningar
1 062
Senast: lady_vip
·
IT & mobiler Har redigerat mina bilder på en sida på nätet som heter picnik, men har alltid velat ha photoshop då man kan göra mycket mer. Så, nu...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: Bylund
·
IT & mobiler Jag är i desperat behov av nya ringsignaler till mobilen, vet att det finns sidor med gratis sådana att ladda ner, nån som har länk?
Svar
3
· Visningar
820
Senast: fjolltroll
·
IT & mobiler Helt plötsligt har det dykt upp en del vita och ljusa pixlar på sidor jag besöker som har svart bakgrund. Trodde det var döda pixlar så...
Svar
1
· Visningar
1 099
Senast: Saybia
·
Fritid Vi har en kombinerad kyl- och frys som följde med huset när vi köpte det för några år sedan. Även om den fortfarande fungerar, så är den...
Svar
7
· Visningar
2 187
Hemmet Vi håller på för fullt med vårt hus, takbyte pågår för fullt, och jag vill börja greja lite inne. Ska tapetsera två stora rum...
Svar
8
· Visningar
21 940
Senast: MittNyaJag
·
A
IT & mobiler Ska köpa hästspel ;D Funderar på; Horzes Ranch Rescue Sen fanns det Horzes 2. Vilket av dom är roligast och bäst?
Svar
12
· Visningar
3 014
Senast: Pjuff
·
Trädgård & Växter Jag satte i våras på balkongen lite potatis, men såg att blasten blivit bränd och ful, så jag rev ur den nu till förmån för nåt nytt...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025