Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Kan nån förklara vad som är vad på detta vred? Jag vill köra en vanlig 60-graders och en vanlig 40-graders.
Svar
3
· Visningar
1 117
Senast: bubbel
·
Hemmet Är det dumt att köpa ett hus med förhöjd radonhalt? Halten ligger under gränsvärdet före 2004 men över dagen gränsvärde för bostäder...
Svar
5
· Visningar
3 673
Senast: solros
·
Hemmet Jag har länge funderat på att måla eller tapetsera om. Kan inte bestämma mig för om/när jag ska göra det och isf vad - tapetsera eller...
Svar
9
· Visningar
8 032
Senast: Tahari
·
IT & mobiler Skulle logga in på FB nyss men icke. "Ändra dina säkerhetsinställningar så att cookies tillåts" Nåt i den stilen står det,. FB...
Svar
3
· Visningar
1 064
Senast: Grapewine
·
Fritid Har tänkt att skaffa en nattlampa att ha i hallen för ungarnas skull. Just nu har dottern en sänglampa som är tänd hela natten och som...
Svar
10
· Visningar
1 525
P
IT & mobiler Är i stort behov av att formatera om min dator. Har gjort det förut men tycker alltid att det är lite otäckt. Min dator är en Dell...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: Unix
·
Hemmet Inrednings och tapettips hittåt tack:D 2
Svar
21
· Visningar
9 178
Senast: Chloé
·
Hemmet Nu gör jag en tråd för oss som flyttar snart :banana: Vilket datum flyttar ni? Varför flyttar ni? Vad flyttar ni ifrån och vad... 2
Svar
31
· Visningar
2 591
Senast: Madde_padde
·
Hemmet ..sån där grej man har i duschen på golvet så inte vattnet flyter ut och dränker resten av rummet? De brukar typ se ut som ett L så man...
Svar
5
· Visningar
1 274
Senast: Murphy
·
S
Fritid Har hittat en sida på internet där man får beställa tapetprover gratis *länk borttagen av moderator*Så jag har tänkt att jag ska göra en...
Svar
17
· Visningar
2 575
Senast: lady_vip
·
K
Hemmet http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70121758 Går det? Den är ju inte "gjord" för våtrum, även om jag ser att den har en del...
Svar
9
· Visningar
3 889
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Igår sprang jag till jobbet. Inte i träningskläder för att det är kul/nyttigt att springa, utan i kjol och ballerinaskor för att jag var...
Svar
17
· Visningar
2 134
Senast: Marvin
·
IT & mobiler Hur fasen får jag in filmerna i biblioteket?? Musiken går fint. Men filmerna, nix! Jag gör precis som det står i hjälpavsnitten (både...
Svar
2
· Visningar
1 688
IT & mobiler Min sambo har filmat med mobilen och nu skulle vi sparar upp det på datorn men datorn hittar inte något program som kan öppna filen. Vi...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: Mysaan
·
IT & mobiler Men hur gör man? Tydligen har jag någon inställning som blockerar det. Så hur gör jag för att tillåta det?
Svar
1
· Visningar
1 071
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Jag ska börja annonsera på min blogg, men hur fasiken får man in annonerna? :confused::p Jag kunde förut men nu går de inte:mad: Nån...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: Saeta
·
IT & mobiler Mitt antivirusprogram har hittat en fil i systemkontrollen som den varnar mig för och undrar om jag ska lita på programmet eller...
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: Lily_Sthlm
·
Trädgård & Växter I Sverige har vi tyvärr numera all trädgårdsforskning och växtförädling i Skåne (zon 1) vilket både avspeglar sig i utbudet av växter...
Svar
2
· Visningar
1 073
Senast: Minett
·
Trädgård & Växter Hur gör man bäst för att hålla reda på allt man har i trädgården? Jag har alldeles för dåligt minne för att komma ihåg vad alla växter...
Svar
19
· Visningar
2 903
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Nu har vi fått hem nya datorn och det är supertrevligt givetvis. Problemet nu är att man tydligen inte kan installera mer än 1...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: Mysaan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka