Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Åhhh nu är det ju näääästan vår och det börjar klia i fingrarna för att göra iordning på balkongen. Är första våren/sommaren vi bor här... 2 3
Svar
48
· Visningar
14 901
Senast: aneeette
·
Hemmet Möblerna på bild är inte våra... det enda vi har förrutom en massa gamla slitna möbler är denna grupp med svarta dynor till: Som ni...
Svar
10
· Visningar
11 382
Senast: Mammadutt
·
Trädgård & Växter Trodde aldrig att jag skulle skriva på denna sida:o Jag är ingen trädgårds- eller inredningsentusiast! Men nu har jag och maken...
Svar
1
· Visningar
1 680
Senast: Luff
·
Hemmet Jag har nu påbörjat ett litet projekt. Problemet är att jag inte vet hur slutresultatet ska bli. Bara "isärplockad" Tyget på...
Svar
12
· Visningar
1 274
Senast: Zizzy
·
Hemmet Hur får jag bort de mörka märken som blivit i den vita plasten som besticken ligger i? Besticklådan befinner sig i en husvagn som ska...
Svar
3
· Visningar
1 493
IT & mobiler Och jag behöver hjälp. Sist jag köpte dator så köpte på sådant där hyrköp via jobbet så det är typ 12 år sedan. Var inne ett tag på att...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Mysaan
·
IT & mobiler Jo, alltså, min dator kraschade förra veckan - med ett meddelande om att config saknades eller var skadad. Försökte med...
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: Ms Sally
·
S
Hemmet Jag ska sätta upp en gardin i ett fönster i en trappa. Fönstret sitter högt upp och nära en vertikal vägg (fattar ni :confused:). De...
Svar
12
· Visningar
2 604
Trädgård & Växter Är vad jag tänker inleda denna sommar - igen. Har insett att mangla ner rosenbuskar med röjsåg och sedan elda liten majbrasa där den...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: snurran
·
Trädgård & Växter Nu kommer snart vår andra vår och sommar här i huset på landet och jag är sugen på att odla en massa och ta vara på naturens godsaker...
Svar
14
· Visningar
3 871
IT & mobiler Får se om jag hinner få iväg det här nu... Har problem med att datorn plötsligt stängs av. Kan ha den på i max 5 minuter och så poff...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: gul_zebra
·
E
IT & mobiler En simpel fråga. Jag har gjort en hemsida i Frontpage, det står "New Page 1" osv. som sidnamn, jag vill ändra det men kan inte minnas...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag har en Nikon Coolpix, den är nog några år gammal. Fick den för typ 5-6 år sedan. Den har iaf legat oanvänd ett tag och startar nu...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: Baka_kun
·
S
Hemmet Håller på med att klä om möbler. Tror att tyget kallas alcantara eller något liknande. Det är en moccaimitation, 20% bomull o. 80%...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: stamp
·
Trädgård & Växter Kära visa Bukare. Vad är nu skillnaden egentligen på orkidénäring och vanlig blomsternäring (flytande)? Kan man ge orkideérna vanlig...
Svar
2
· Visningar
6 595
Senast: Io
·
M
IT & mobiler Jag hade the sims 1 installerat på datorn hösten 08 men avinstallerade det efter några veckor då jag ändå aldrig spelade. Nu har jag...
Svar
7
· Visningar
1 171
Trädgård & Växter Nån som vet vad detta är för buske, har dock ingen bild, men busken blommar för fullt vid denna tidpunkt ser lite varstans. Blommarna är...
Svar
4
· Visningar
1 564
Senast: lady_vip
·
IT & mobiler Ska nu köpa ny kamera. Söker en lagom stor kompakt digitalkamera, alltså en handväskkamera! Är väl en vanlig nybörjaranvändare som vill...
Svar
11
· Visningar
1 316
Senast: FredrikN
·
Trädgård & Växter Jag tänkte köpa mig en liten rosbuske när jag upptäckte att det finns en hel uppsjö av olika sorter och blev helt vilsen... Finns det...
Svar
5
· Visningar
1 201
Senast: Hazel
·
Hemmet Eftersom jag är hemma sjuk och är dödsuttråkad, så tänkte jag starta den här tråden där vi kan visa upp detaljbilder från våra boenden...
Svar
7
· Visningar
1 085
Senast: Winni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025