Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Jag har tänkt att jag ska börja leva lite mer miljövänligt och eftersom min familj inte har råd att köpa till exempel en ny miljöbil så...
Trädgård & Växter
Blev det visst av de 2 påsar med tomatfrön jag köpte. Argh och Argh.
Idag var det dags att skola om telningarna i vars en egen kruka...
Trädgård & Växter
..men hur gör man? Jag tycker dom är så tuffa, så nu köpte jag äntligen två st Phalaenopsis som jag antar är vad de allra flesta börjar...
IT & mobiler
Jag har haft mycket problem under min uppväxt och vill starta en hemsida för ungdomar där man kan få svar på frågor och tips på hur man...
Juridik & Ekonomi Det skulle i detta fall kunna vara så att det förstärkta laglottskyddet aktualiseras (7:4 ÄB) i och med att det är tal om att givaren...
Juridik & Ekonomi Det är inte sant. Det är väldigt lätt sätt att använda rädsla för soc som ett sätt att styra personer så att de inte tar emot hjälp...