Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

F
Trädgård & Växter Jag har tänkt att jag ska börja leva lite mer miljövänligt och eftersom min familj inte har råd att köpa till exempel en ny miljöbil så...
Svar
7
· Visningar
1 232
Senast: Modig_Korn
·
Hemmet Skapade en tråd för några månader sen om vår lägenhetsrenovering och nu har jag fotat resultatet! Hoppas på många omdömen och fortsatta...
Svar
14
· Visningar
3 726
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Blev det visst av de 2 påsar med tomatfrön jag köpte. Argh och Argh. Idag var det dags att skola om telningarna i vars en egen kruka...
Svar
11
· Visningar
1 700
Senast: Megs
·
Trädgård & Växter ..men hur gör man? Jag tycker dom är så tuffa, så nu köpte jag äntligen två st Phalaenopsis som jag antar är vad de allra flesta börjar...
Svar
10
· Visningar
1 364
Senast: jerseyko
·
Trädgård & Växter Mina växter har fått spunk tror jag: Garderobsblomma: Aloe Vera Nåt från akvariet, kanske Nomaphila?
Svar
4
· Visningar
1 850
Senast: Fishli
·
IT & mobiler Har en relativt ny (skulle tro cirka ett år gammal) Philips elvisp. De senaste gångerna när jag använt den har den luktat REJÄLT bränt...
Svar
6
· Visningar
3 448
Senast: Scaramouche
·
S
Fritid Jag åt en fudgefyrkant från lonka alldeles nyss och fick en ide :idea:. Kan man baka med sånna? Alltså, kanske hacka bitar i kladdkaka...
Svar
1
· Visningar
989
Senast: Killaloe
·
P
IT & mobiler och nu ska jag av olika anledningar sluta med det. Jag har kodat själv och lagt ner åtskilliga timar på detta projekt. Nu ska en annan...
Svar
4
· Visningar
1 108
Senast: tomten
·
Hemmet ENa papegojeländet :devil: var snabb som en iller igår och rev sönder en bit av tapeten.. Lyckades slita loss ca 1x5 cm längs med...
Svar
4
· Visningar
3 044
Senast: Angua
·
Hemmet Sen en av sambons kompisar en aning överförfriskad.. lämnade lite av sin kvällsmat i min favoritfåtölj har jag fått klä om den. Gjorde...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: Zewz
·
A
IT & mobiler Jag har haft mycket problem under min uppväxt och vill starta en hemsida för ungdomar där man kan få svar på frågor och tips på hur man...
Svar
3
· Visningar
1 804
Senast: Bylund
·
  • Låst
Fritid Stickade en babymössa häromdagen med en beskrivning för idioter och det gick faktiskt riktigt bra. Första gången jag avslutar en...
Svar
4
· Visningar
2 106
Senast: Maran
·
Hemmet Hur mycket kostar det ungefär att anlita byggfirma för att ta bort eternitfasad och sätta upp en träfasad istället? Tänkte att någon...
Svar
7
· Visningar
16 883
Senast: Johannamannen
·
Hemmet Jag ska bygga upp ett nytt kök och skulle vilja ha ngt annat än kakel ovanför diskbänken... Dock inte rostfritt!!! Köket går i...
Svar
6
· Visningar
1 856
Senast: Sar
·
IT & mobiler Kära Bukeoraclet, Jag har problem med formateringen i excel. Jag har data i kolumn A som är separerade med komma och jag vill ha mina...
Svar
9
· Visningar
1 105
Senast: fejko
·
Trädgård & Växter Hur sköter man sin orkide´när blommorna ramlat av? 2
Svar
39
· Visningar
5 233
Senast: eyz
·
Hemmet Nu skall vi se om någon bukefalis har samma smak som jag..? Var på Hemtex igår och hittade ett par supersnygga gardiner med ljusgrön...
Svar
7
· Visningar
2 169
Senast: Draumsyn
·
IT & mobiler Sov en stund innan och när jag vaknade var min laptop avstängd utan synbar anledning. Startade den igen, men skärmen går inte igång...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Cafer
·
Hemmet Nu när vårsolen skiner allt oftare börjar jag inse hur extremt skitiga mina fönster är. Det vore roligt att kunna se ut utan att behöva...
Svar
18
· Visningar
5 002
Senast: Jillybean
·
Hemmet Jag fick mitt sovrum omtapetserat för drygt ett år sedan pga massiva fettfläckar. Nu har de fläckarna brutit igenom den nya tapeten och...
Svar
10
· Visningar
9 299
Senast: Summercloud
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka