Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Varje år köper jag sådana frön, för jag gillar verkligen palettblad (eller nässlor som många kallar dem). Men jag får förbanne mig...
Svar
3
· Visningar
3 887
Senast: Bloody F Mary
·
IT & mobiler Jag tänkte att vi i den här tråden kan utbyta tips och idéer angående fotografering av häst! Nu menar jag inte hur vi får en häst...
Svar
12
· Visningar
1 339
Senast: steve
·
T
IT & mobiler Jag ska köpa en ny kamera i maj, men jag kan fortfarande inte bestämma mig för vilken. Någon som har något tips? :) Viktiga...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: sockertuss
·
Fritid jag har precis beställt 10 st brickor (2 storlekar), lite fina pärlor och några fina metallprylar (bla döskallar, ansikten, hjärtan samt...
Svar
2
· Visningar
5 511
Senast: wtf
·
Hemmet Jag behöver en hög pall som inte kostar skjortan. Var kan man hitta en sån?
Svar
3
· Visningar
1 842
Senast: PansParis
·
T
IT & mobiler jag fattar ingenting när det gäller datorer,.,.,. :mad: Försöker lägga ut bilder både här o där, men inget funkar för mej? nÅra tips...
Svar
7
· Visningar
1 451
Senast: materia
·
IT & mobiler Vill gärna gå ut och sätta mig i solen när det är så fint väder, men måste plugga också. Vad tycker datorn om att vara i solen? Jag...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Körde igång säkerhetskopiering för en stund sedan (tror det är det programmet som medföljer Vista). Nu är en dvd full och den ber mig...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: nidron
·
P
Hemmet Ska måla om hallen hemma, och det slog mig att jag aldrig har gjort det innan. Hallen är senast målad för ca 1½ år sedan. Behöver man...
Svar
4
· Visningar
1 148
Senast: Mixoman
·
IT & mobiler Jag vill uppgradera mitt systemkameraägareskap (vilket ord :D). Just nu har jag en Nikon D40X, med lite olika tillbehör och tre...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Mammadutt
·
G
IT & mobiler För ett par dagar sedan skaffade jag det nya msn, frid och fröjd. Allt funka som det skulle. Senare skulle jag sätta min med...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: maria85
·
Hemmet Jag är ute efter ett sånt där tygstycke man binder upp på sidan av balkongen.. Som insynsskydd, vet någon vart jag kan hitta det? Om...
Svar
2
· Visningar
3 446
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Jag har i en flyttlåda hittat ett av mina objektiv från den gamla goda analoga tiden, ett Nikkor 135mm/f2.8 Ai. Går det att använda på...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Hjälp! Jag tappade en matolja flaska på golvet och nu är det fettfläckar på tapeten! Någon som vet hur man får bort det??
Svar
3
· Visningar
857
Senast: Miao
·
R
Hemmet Jag har ett klickgolv som jag inte riktigt gillar. Det är ekfärgat.. modell billigare.. Kan man måla det? Funkar det ens? Vilken färg...
Svar
2
· Visningar
6 097
Senast: Villasukka
·
Hemmet Jag undrar vad som är bäst att använda när man ska rengöra parkettgolv. Är vatten tillåtet överhuvudtaget egentligen? Har läst...
Svar
1
· Visningar
7 644
Senast: Villasukka
·
A
IT & mobiler för några dagar sen installerade jag den nyaste versionen av Windows Live Messenger. men sen när jag ska logga in på den funkar de inte...
Svar
11
· Visningar
3 701
Senast: Atomiic
·
Trädgård & Växter Dax att bestämma vad man ska plantera i balkong/blomlådorna detta året. Vanligtvis brukar jag plantera penseèr & ha 5 blommor i varje...
Svar
16
· Visningar
4 833
Senast: Nera
·
Fritid Rätta mig om detta ligger fel... Skulle vilja ha hjälp att komma på en låt som var populär för några år sedan... Var typ ett gäng...
Svar
3
· Visningar
1 071
Senast: grafit
·
Trädgård & Växter Hej! Det står verkligen still i huvudet när det gäller den här delen av trädgården. En damm, och en "jordhög" med lite knoppar i...
Svar
2
· Visningar
1 369
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Linda ben
  • Lunginflammation

Hund, Katt, Andra Djur