Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Tänkte att ni nog vet detta bättre än ÄU;) Har köpt en matgrupp i ek på auktion, jättefin, men jag vill ha den vit, helst...
Svar
6
· Visningar
7 461
Senast: springsten
·
Hemmet Nu äntligen har vi fått upp tapeterna i det som blir barnens rum. Det ska bli SÅ roligt att få inreda rummet:bump::love: De...
Svar
12
· Visningar
1 251
Senast: Sar
·
H
IT & mobiler Ska köpa canon powershot sx10 is. men den skulle ha kommit in för två dagar sen men nu kommer den inte in förrän i slutet av oktober. ja...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: HeRomer
·
H
IT & mobiler Jag har skaffat mig ett enkelt webhotell med mailadresser och ett eget domännamn på telia. men webhotellet innehåller inget program som...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: SuperBlackObeseMan
·
T
IT & mobiler Om jag har gjort en kantig figur i autocad, hur kan jag då göra dom runda?
Svar
0
· Visningar
2 009
Senast: T3ss
·
Trädgård & Växter Vid vilken tid på året ska man plantera vinbärsbuskar?
Svar
2
· Visningar
1 353
Senast: Låtta
·
IT & mobiler Åker i gång nästan direkt när jag startar den, sen är den igång tills jag stänger av den. Den låter ju som ett mindre...
Svar
10
· Visningar
934
Senast: suisyola
·
H
IT & mobiler Visa upp va ni har för tangentbord & mus o va de kostar o vart ni köpt dem.. Behöver massa tips =)) Har nämligen gammalt som behöver...
Svar
4
· Visningar
1 310
Senast: HeRomer
·
S
IT & mobiler Ja, som rubriken lyder, bra bärbar dator? Hrm, jag är så arg på min dator, en vanlig stationär som går segare och segare, byter...
Svar
6
· Visningar
961
Senast: Gnapp
·
O
Hemmet Har en (inte särskilt stor men -ack- så- synlig- där- mitt- på- golvet) svart fläck på ett parkettgolv (:crazy:). Har ni några...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: OhNoez
·
Hemmet Finns det över huvud taget? :crazy: Jag har letat en del nu utan resultat (jag har visserligen hittat en ganska okej tapet, men jag vet...
Svar
9
· Visningar
16 943
Senast: nexxa
·
K
IT & mobiler Hur bär man sig åt för att lägga in film på ipod lagligt?:banana:
Svar
4
· Visningar
917
Senast: Jonaz
·
IT & mobiler jag kan inte ändra slutartiden på min nikon D40! iaf inte på det manuella läget, då står den konstant på 4000 och 500 med blixten uppe...
Svar
7
· Visningar
2 506
Senast: wtf
·
C
IT & mobiler Fått ett problem med mailen.Den tar emot 5 mail o efter det står den bara o tuggar o tuggarpå inkommande nr 6..nu har det hållit på så i...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: crazy
·
Hemmet min mamma har snöat in på allt som har med solar etc att göra, och har massa solar och månar i guld som prydnad på väggarna, och har...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: jassica
·
Fritid Har varit medlem på zylom.se ett tag nu, men lyckats spela igenom alla deras spel :o Finns det nån liknande sida som är gratis alt inte...
Svar
3
· Visningar
1 212
Senast: Krims
·
Fritid Skulle vilja börja, men är lite fundersam på hur man går till väga. Finns det någon bra bok och/eller hemsida att rekommendera med bra...
Svar
2
· Visningar
1 653
Senast: Prosit
·
Fritid Här om dagen spelade jag Domino på nätet och vann faktiskt några ggr men fattar inte vad sjutton jag gjorde för att få poäng!! :o :D...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: Rosett
·
IT & mobiler nån som vet hur denna är? är den bra? bra bild?mm
Svar
11
· Visningar
1 139
Senast: Comfort
·
IT & mobiler En kompis har omformaterat min dator och nu när jag installerat musen och tangentbordet så fungerar inte alls tangentbordet som det...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: Merwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31