Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler nån som vet hur denna är? är den bra? bra bild?mm
Svar
11
· Visningar
1 139
Senast: Comfort
·
IT & mobiler En kompis har omformaterat min dator och nu när jag installerat musen och tangentbordet så fungerar inte alls tangentbordet som det...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: Merwen
·
Hemmet Någon som har en sådan? jag har ett litet kök och ingen möjlighet att bygga en "riktig" fläkt då jag bor i hyreslägenhet. Funderar...
Svar
9
· Visningar
3 910
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Plockade hem microsoft office, och fick på så sätt nya och uppdaterade programvaror, bl.a mailen. Men nu har jag inte fått några mail...
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: meodeo
·
Hemmet Okej, bara slipa och färgtvätta eller sätta upp ngt först? Kommer köpa DYYYRA tapeter sen och sätta som fond på vägg som är målad med...
Svar
3
· Visningar
17 027
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Jag skulle vilja se bilder på belysning i sovrum. Snälla visa vad ni har för taklampor och sänglampor mm. Jag vill se bilder tagna i... 2 3
Svar
54
· Visningar
10 641
Senast: Widerberg
·
IT & mobiler BokstÇven före B hÇr fått fnÇtt... vet inte vÇd som hänt?? Nån som hÇr nåt tips? Det här är jävligt irriterÇnde;) HÇr inte spillt nåt...
Svar
7
· Visningar
940
Senast: Gnist
·
Fritid Jag var megamagsjuk i helgen och när det började hann jag inte till toan, utan spydde ner hela sängen. Alltså luktar det nu... Jag har...
Svar
15
· Visningar
23 323
Senast: Mitra
·
IT & mobiler Ja, hur länkar man bilder med det nya Pixbóx? Jag har försökt flera gånger, men det lyckas inte. Jag gör precis som jag gjort förut...
Svar
6
· Visningar
923
Senast: bigganl
·
IT & mobiler ... hur tar man loss tangenterna på dom egentligen? Har ett där ena bokstaven har börjat hacka upp sig när jag trycker på den. Känns...
Svar
5
· Visningar
760
IT & mobiler Jag har en uråldrig kamera och jag vill redigera en film jag har tagit, den ska bara klippas av en snutt i början och en slutet, men jag...
Svar
2
· Visningar
1 689
Senast: escodobe
·
IT & mobiler Jag har börjat tröttna lite på att "alla" spel på den här datorn är otroligt sega pga. något med grafikkortet, och nu när Call of Duty 5...
Svar
7
· Visningar
1 411
Senast: sharkbomb
·
Hemmet Jag ska göra iordning en fd sadelkammare till fikarum. Där sitter nu vanliga papperstapeter (självklart med bård och alltihop...) De är...
Svar
5
· Visningar
3 234
IT & mobiler Vet inte vad som är felet,och jag har typ noll datavana,kan slå av och på,och surfa på nätet och vara på msn..:D Vi bor 3 stycket i...
Svar
4
· Visningar
2 182
Senast: Ylva86
·
IT & mobiler Någon som har en sådan? Jag fick en till stallet i dag. Grejen är den att tvättprogrammen är borta så jag har inte en susning om vilka...
Svar
4
· Visningar
5 126
Senast: åke
·
IT & mobiler Datorforumet är fantastiskt :) och jag hoppas kunna få svar på följande fråga: Jag vill kunna visa en köp-DVD på storskärm genom att...
Svar
2
· Visningar
758
B
IT & mobiler Hej. Nu har jag svurit över min dator i flera dagar, de går inte att se på film på den . Jag har provat i VLC, Media Player...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: Cafer
·
Fritid Håller pulvret på att försvinna och ersättas med tabletter :eek:??? Antingen är jag blind eller så fanns det knappast några...
Svar
3
· Visningar
1 039
Hemmet Vi ska byta från olja till pellets. Nu fick jag höra att man inte får förvara för mycket pellets på ett ställe. Någon som vet vad...
Svar
8
· Visningar
2 618
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Har en kompis som precis flyttat långt bort från alla ära och redlighet. Eller snarare långt bort från sina vänner. Detta har resulterat...
Svar
11
· Visningar
1 472
Senast: Unix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka