Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Hejsan! Jag har en Samsung YP-U3 mp3 och får med ett installationsprogram till datorn för den. Det heter Samsung Media Studio. Nu är...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler okey, nu behöver jag lite hjälp! har väldigt svårt att bestämma mig och väga för och nackdelar.. det jag är ute efter är ett objektiv... 2
Svar
24
· Visningar
2 298
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Min bärbara tog självmord i augusti månad strax efter att den stationära gjort samma sak :rofl: den stationära fixade vi med hjälp av ny...
Svar
12
· Visningar
990
Senast: Mammadutt
·
Hemmet ...som jag och sambon är lite intresserade av! Problemet är att detta inte finns ute på någon till-salu-lista, men har stått tomt länge... 2
Svar
33
· Visningar
5 393
Senast: Armani__
·
Hemmet Okej, litet dilemma.... det bästa vore att få bort det översta lagret med golv innan vi lägger in laminatgolvet för annars blir golvet...
Svar
3
· Visningar
2 787
·
IT & mobiler Hamnade på ett annat forum och såg att man där lägger ut ganska mycket information om användarna öppet: Gäst 1 05 Oktober 2008 kl...
Svar
8
· Visningar
1 172
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Nu vet jag inte vad som hänt, men datorn har låt flera IE fönster. Det går inte att stänga ner dem. Med XP brukar jag bara trycka...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: Sorbe
·
K
Fritid Jag ska göra fyra stora tavlor och behöver till detta färg som täcker, då en stor del av bakgrunden förmodligen ska vara svart. Att olja...
Svar
3
· Visningar
1 693
Senast: Kimz0r
·
Fritid Ja, kan detta höra hemma här, under Hobby, hem och trädgård? Hur som helst! Kanske finns fler än jag här på Buke som hänger med i... 2
Svar
29
· Visningar
2 245
Senast: Modett
·
IT & mobiler hej hej ni som kan detta med datorer... det står jag behöver java flash player..sedan trycker jag där och kör allt med det står...
Svar
2
· Visningar
981
Senast: yllva
·
IT & mobiler Jag har efter datorbyte problem med att se filmer,tex på youtube. Rättare sagt, det är omöjligt. Jag har försökt installera Adobe...
Svar
7
· Visningar
9 142
Senast: BlackMoon
·
Hemmet Är det någon som ångat bort tapet? Vi har sju lager tapet i sovrummet och det kommer bli ett drygt jobb att få bort allt :( Jag har...
Svar
7
· Visningar
6 039
Senast: bubbel
·
IT & mobiler Har börjat läsa manuell bokföring som kvällskurs & undrar om det finns ett vettigt gratisprogram eller en bra demo som behandlar dubbel...
Svar
1
· Visningar
1 191
Senast: nilema
·
IT & mobiler Jag funderar starkt att byta till Nikon från Konica Minolta, min 7D är bra, visst, men jag är lite less att ha ett märke som avviker... 2
Svar
37
· Visningar
2 388
·
IT & mobiler Nu har jag bestämt mig för att köpa ettnytt objektiv till kameran. Har kommit så långt att det ska vara ett antingen sigma eller tamron...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Det är nu över 2 år sedan jag uppdaterade min hemsida och jag är trött på all inaktuell information som finns där, så nu när jag lyckats...
Svar
7
· Visningar
1 374
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Ja, inte mycket att skriva mer än så. :D Ser detta ibland, men har aldrig fattat vad det betyder.
Svar
4
· Visningar
37 536
Senast: gern
·
IT & mobiler Har laddat hem några filmer och skulle se de men det fungerade inte, varken i quicktime, windows media player eller Acer arcade...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: Baka_kun
·
Hemmet till höstkrans (göra själv) att hänga på ytterdörren:)
Svar
13
· Visningar
1 191
Senast: movi
·
Hemmet :angel: Jag och min pojkvän har bott i vår lägenhet i över ett halvår nu och ännu inte fixat någon hemförsäkring. Men nu måste vi göra... 2
Svar
25
· Visningar
2 806
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka