Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Min bärbara tog självmord i augusti månad strax efter att den stationära gjort samma sak :rofl: den stationära fixade vi med hjälp av ny...
IT & mobiler
Har börjat läsa manuell bokföring som kvällskurs & undrar om det finns ett vettigt gratisprogram eller en bra demo som behandlar dubbel...
IT & mobiler
Nu har jag bestämt mig för att köpa ettnytt objektiv till kameran. Har kommit så långt att det ska vara ett antingen sigma eller tamron...
IT & mobiler
Det är nu över 2 år sedan jag uppdaterade min hemsida och jag är trött på all inaktuell information som finns där, så nu när jag lyckats...
Trädgård & Växter Ni som har äppelträd, har ni bra med blommor på dem i år? Mitt har nästan inga alls, medan det var proppfullt förra året vid samma tid. :(