Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Finns det någon sida där man kan skaffa blogg med typ lösenord för att kunna läsa?
Svar
8
· Visningar
954
Senast: Stereo
·
Hemmet Hur ser era väggar ut? Tapetserat eller målat? Fondväggar? Bildbomba mig! Jag har aldrig tidigare varit i "tapetväljarsituationen"... 2
Svar
34
· Visningar
6 930
Senast: Sirisiri
·
Hemmet Vill ha en fin skylt att sätta upp på dörren. Med mitt och sambons namn eller något liknande. Finns det någon internetsida där man...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: movi
·
Hemmet Har en tv-bänk, ett vitrinskåp och en cd-pelare i mörkbrun träfanér, från Ikea, som jag vill ha lite ljusare. Går det att lasera...
Svar
4
· Visningar
7 451
Senast: vindvissla
·
IT & mobiler jag har fått problem med min externa hårddisk, en iomega på 250 gb (tror jag) som är ca ett år gammal. datorn hittar den men så fort...
Svar
4
· Visningar
3 405
Senast: LLaika
·
IT & mobiler behöver hjälp med att hitta ett pogram som kan klippa och ändra filmer som är av fil typen mp4 , ha massa filmer på pollen min i det...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Jag vill ha ett bra fotopogram Hjälp mig . Det finns så många olika. Vilket är bäst Någon som vet om Picasa 2???? behöver hjälp...
Svar
1
· Visningar
1 285
·
Hemmet I dag har jag killen vart och kollat på hus för vi trivs verkligen inte i lägenhet, Men vad ska man tänka på för kostnader med att bo... 2
Svar
32
· Visningar
2 490
IT & mobiler Nu har jag totaltröttnat på att dyra DVD-skivor blir förstörda när barnen använder dem. Repor blir det ju direkt. Om jag vill kopiera...
Svar
1
· Visningar
936
·
IT & mobiler Jag vill köpa en kökstermometer. En sådan som duger såväl till fritering och knäckkokning som till att kolla hur kylt vinet är. Lätt att...
Svar
3
· Visningar
2 209
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag ska åka bort i eftermiddag och insåg hur otroligt skönt det skulle vara att slippa ta med laptopen men ändå kunna utföra någon form...
Svar
6
· Visningar
1 274
Senast: gern
·
J
IT & mobiler Jag har laddat ner Lightbox, och fixat och försökt, men, någon som kan ge en väldigt nogran beskrivning för någon som värkligen fattar 0...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: JeanineHammer
·
Hemmet Ja så fram med det, vad har ni för säng (madrasser)? Vad kostade kalaset och är ni nöjda? Står inför sängköp, har Ikea och längtar... 2
Svar
29
· Visningar
9 914
Senast: MittNyaJag
·
Hemmet Vad är det för tapeter man 'ska' ha? Jag tänkte de billigaste möjliga som inte är mönsteranpassade, låter bra för mig, som dock...
Svar
8
· Visningar
1 408
Senast: Sar
·
Hemmet Avrinningen i handfatet blir bara sämre och sämre, och nu har jag vart ner i silen och joxat bort hår och skit med pincett och hällt i...
Svar
7
· Visningar
2 433
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Citerar från en annan tråd som jag inte vill kapa.:) Med andra ord - hur storstädar man en dator? Jag har en 4 år gammal stationär...
Svar
7
· Visningar
1 147
Senast: Maran
·
Hemmet Vad är det för skillnad på en resårbotten och resårmadrass? Jag ska köpa ny säng och har tänkt mig att köpa en resårbotten el madrass...
Svar
7
· Visningar
37 211
Senast: aemaria
·
Fritid Vad kan man göra med fimolera? Jag vet att man kan göra i princip vad som helst, men jag har ingen inspiration, och vill gärna kunna...
Svar
2
· Visningar
3 611
Hemmet Jag ska renovera mitt badrum och funderar nu på vad jag ska ha på väggar och golv. Jag kan se både för- och nackdelar med både kakel och...
Svar
11
· Visningar
13 563
Senast: Derivata
·
Trädgård & Växter Jag börjar inse att jag inte är kompetent! Vi har precis köpt hus med en stor tomt. Som består av 600m2 nyanlagt gräs och resten natur... 2
Svar
31
· Visningar
4 237

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka