Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

C
  • Låst
IT & mobiler Vilka är dom bästa gluggarna för en Nikon D300?? Hur funkar en Nikon 80-200mm f/2.8D ED-IF AF-S Zoom-Nikkor till en D300? (visa gärna...
Svar
5
· Visningar
887
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Jag köpte en bärbar dator för ett år sedan. Nu börjar batteriet bli helt kajko... när jag sitter vid datorn har jag alltid sladden i så...
Svar
9
· Visningar
1 325
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler nån som känner igen detta o kan förklara varför det blir så?? om jag byter visningsbild, loggar ut och senare loggar in igen så är...
Svar
8
· Visningar
1 950
Senast: Tjôta
·
C
IT & mobiler Mer exakt hur fungerar ett batterigrepp? Är det som att ha ett stort batteri i kameran eller måste man köpa batterier och stoppa i...
Svar
2
· Visningar
1 150
Senast: Kuckeliku
·
Trädgård & Växter Jag har en liten vinstock, blå burgunder, som fått ganska många klasar i år, den växer på friland. De mognar för fullt just nu och jag...
Svar
9
· Visningar
9 813
H
IT & mobiler Hej... Jag ska köpa en bärbar datorer så behöver lite tips och råd var man ska ha för något, jag har inte så bra koll. Prisklasen...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: majabergman
·
Hemmet Bor i en bostadsrätt jag fick köpa loss billigt. Huset är i stort sett inte renoverat sedan 40-talet (då byggdes det). Tänkte i vintras...
Svar
18
· Visningar
3 960
C
  • Låst
IT & mobiler Om man ska köpa en kamera i prisklassen 5000-15000kr (ca), vad ska man satsa på då? canon eller nikon, för & och nackdelar med båda...
Svar
4
· Visningar
771
Senast: Snurrfian
·
Trädgård & Växter ja när ska man plantera dem (klätterros), nu eller till våren?
Svar
1
· Visningar
835
Senast: Hazel
·
IT & mobiler Jag ska försöka föra över ett par filmer till en ftp-sida eller vad man nu kallar det (jag och min gamla pälsk ska vara med på Discovery...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: gul_zebra
·
P
IT & mobiler Min far vill skaffa sig en bärbar dator som han kan sitta och kika lite annonser och kanske lite annat småsurfande på. Inget...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Tjôta
·
Trädgård & Växter Hur ska jag gör med mina träd nu inför vintern.? Jag hAr plommon och äpple. Plommon får vi aldrig frukt på. Hur ska jag göra nu i höst...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: åke
·
IT & mobiler Skickade iväg ett väldigt viktigt mail inatt men såg idag att det inte verkar ha kommit fram? Min hjärna är rätt avstängd så jag undrar...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: _Elly_
·
IT & mobiler nu har jag en ny data igen och har skaffat 3 modem (dongel eller vad det heter) men självklart har jag inte fått igång det, hur går man...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: iloveyou
·
Trädgård & Växter Jag var på en affär. såg massa hängväxter, eller massor och massor. några var det. men typ alla blommade inte och dom skulle aldrig få...
Svar
7
· Visningar
2 971
Senast: AKB
·
IT & mobiler Jag har tröttnat på den sidan jag skriver min blogg på, och vill därför flytta den till en ny bloggportal, men hur går man tillväga för...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: starcraft
·
Fritid Jag tycker det är svårt med tavlor. Genom åren har jag och maken samlat på oss en ansenlig mängd, men i takt med att man byter hus (och... 2
Svar
23
· Visningar
4 195
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Min gamla Casio blev stulen och nu har min fantstiska mamma lovat att hjälpa mig med pengar så att jag kan köpa en ny:love: Vill ha...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: alazzi
·
Trädgård & Växter Har för länge sedan köpt ett bambuskott på ikea, ni vet ett sånt där som är skruvat. Sitter o funderar på att plantera det i jord. Vad...
Svar
18
· Visningar
17 381
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag håller på att testa olika skuggtekniker i PS och har nu läst en tutorial om Air Brush och tänkte att det måste jag testa.. Men...
Svar
4
· Visningar
1 189
Senast: replica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka