Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag köpte en bärbar dator för ett år sedan. Nu börjar batteriet bli helt kajko... när jag sitter vid datorn har jag alltid sladden i så...
Trädgård & Växter
Jag har en liten vinstock, blå burgunder, som fått ganska många klasar i år, den växer på friland. De mognar för fullt just nu och jag...
IT & mobiler
Jag ska försöka föra över ett par filmer till en ftp-sida eller vad man nu kallar det (jag och min gamla pälsk ska vara med på Discovery...
Trädgård & Växter
Hur ska jag gör med mina träd nu inför vintern.? Jag hAr plommon och äpple. Plommon får vi aldrig frukt på. Hur ska jag göra nu i höst...
IT & mobiler
Skickade iväg ett väldigt viktigt mail inatt men såg idag att det inte verkar ha kommit fram? Min hjärna är rätt avstängd så jag undrar...
IT & mobiler
nu har jag en ny data igen och har skaffat 3 modem (dongel eller vad det heter) men självklart har jag inte fått igång det, hur går man...
Trädgård & Växter
Jag var på en affär. såg massa hängväxter, eller massor och massor. några var det. men typ alla blommade inte och dom skulle aldrig få...
IT & mobiler
Jag har tröttnat på den sidan jag skriver min blogg på, och vill därför flytta den till en ny bloggportal, men hur går man tillväga för...
Trädgård & Växter
Har för länge sedan köpt ett bambuskott på ikea, ni vet ett sånt där som är skruvat. Sitter o funderar på att plantera det i jord. Vad...