Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har väntat med att göra tråden i flera dagar för att jag inte kommer på vad ordet heter. Men jag kommer inte på det så får skapa den...
Svar
15
· Visningar
6 114
Senast: Mammas
·
S
Hemmet Undrar om det finns fler här som värmer sitt hus med en kakelugnspanna? Vi satte in vår kakelugnspanna i början av feb 04 så vi har...
Svar
2
· Visningar
1 614
Senast: Svanhild
·
IT & mobiler Går det att fuska till sig pengar i Sims 2?
Svar
9
· Visningar
1 364
Senast: hhannaz
·
Hemmet är det snyggt? Luckorna blir vita Lidingö från IKEA, ekbänkskiva och golv från PERGO som ska matcha bänkskivan. vitt tak. Handtagen...
Svar
8
· Visningar
23 615
Senast: Brandgul
·
S
Hemmet Skall tapepetera (vet nu int hu det skrivs men iaf) mitt rum o ja vill ha en snygg ganska ljus färg men ja vet inte va jag skall välja...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Mammadutt
·
H
IT & mobiler jag tänkte kolla på film i WMP men ddet spelas bara upp ljud och ingen bild :S eller det är liksom dom där mönstrerna som kommer upp...
Svar
2
· Visningar
649
Senast: Merwen
·
IT & mobiler Jag bor i ett hyreshus på tredje våningen av 6, och om jag vill logga in på internet så får jag in grannens signal som e oskyddat, och...
Svar
6
· Visningar
1 509
Senast: kaffekart
·
Hemmet Äntligen hittade jag ett symaskinbord till vettigt pris :love: 100 kr Så här kommer lite smakprov på hur det ser ut när man är på... 2
Svar
22
· Visningar
3 404
Senast: Mysgrisen
·
Trädgård & Växter Den är ju så vacker, jag är inte rik men vill ha fler. Hur gör man? Kan man skära av en bit och sätta i vatten? Ta frön och torka?
Svar
11
· Visningar
1 456
Hemmet Jag vet att det låter skumt men jag fick en kul idé.... Jag ska göra ett skrivbord. Visst hade det vart fräckt om man kunde...
Svar
8
· Visningar
10 370
Senast: bubbel
·
IT & mobiler om ja är inne på youtube så går de inte o lyssna klart på hela låtarna! Det funkar ett ett tag sen slutar den typ o ladda så den...
Svar
3
· Visningar
796
C
IT & mobiler Tvättmaskinen vägrar gå igång:o Hoppas kanske att ngn här har liknande tvättmaskiner i sin tvättstuga till lägenheten o kan hjälpa...
Svar
4
· Visningar
777
Senast: tinna
·
Hemmet Jag har ju ett rum med hemskt ful gammal plastmatta. Golvet under är "vågigt" = går inte att lägga laminat ovanpå. Det är ju inte helt...
Svar
5
· Visningar
11 945
Senast: ZorréZaid
·
L
Fritid Hej! Hörde av en kompis kompis om en firma där man kunde hyra containers och kasta allt utan att sortera... (Eftersom företaget stod...
Svar
13
· Visningar
1 762
Senast: Låtta
·
IT & mobiler Något som jag inte riktigt förstått, är vad ett polfilter gör, hur effekten upplevs på bilderna? någon som har exempel,? försökte...
Svar
5
· Visningar
1 145
Senast: Kuckeliku
·
S
IT & mobiler Altså jag har flera kompisar som byter visningsnamn på man hela tiden, min kompis linda heter tex "Linda - the one and only" idag och...
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: swing
·
C
IT & mobiler Vilka har den? eller har erfarenheter av den?? Är den värd sitt pris? Eller ska man satsa på en annan kamera i samma prisklass...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: Baka_kun
·
C
IT & mobiler Vilka kameror (från annat märke och samma) är likvärdiga med varandra inom samma prisklass och kvalitetmässigt som Nikon D300?? Nu...
Svar
11
· Visningar
1 009
Senast: Cooperfield
·
IT & mobiler Jag har precis laddat ner Google SketchUp för vi ska bygga nytt stall så jag tänkte försöka göra lite ritningar men jag förstår mig inte...
Svar
3
· Visningar
1 004
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Jag har en laptop, och vill ha den låst för obehöriga. Hur gör man konton etc? Är en hp nånting (eh haha:P) Och har VISTA. Och om...
Svar
7
· Visningar
1 417
Senast: Zizzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka