Canon vs Nikon

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Cooperfield
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 771
Status
Stängd för vidare inlägg.
C

Cooperfield

Om man ska köpa en kamera i prisklassen 5000-15000kr (ca), vad ska man satsa på då? canon eller nikon, för & och nackdelar med båda?

Visa gärna upp bilder och jämför.

Cooperfield

Sv: Canon vs Nikon

Du skulle ju kunna bredda din fråga till Olympus, Pentax och Sony, bland annat, som samtliga har kompetenta kameror i det prissegmentet.

Jo, det vet jag.
Men är rätt så missnöjd med deras optiksortiment

Volvo eller Saab? Mac eller PC?

Allt beror självklart på personlig smak och tycke, Canon och Nikon är kortfattat ungefär lika bra. Åk till en butik och testa kamerorna du är intresserad av, köp dem sedan i butiken.

Du har startat ett fler tal trådar ang olika kameror, håll dig till en!

Snurrfian-moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
401
Senast: Anna-Bella
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 435
Senast: Lyan
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 542
Senast: mamman
·
IT & mobiler Jag behöver pensionera min iPhone 6 eftersom jag inte är ett vandrande elverk, och den i det närmaste kräver att man har laddaren i hela... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 578
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka