Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Har nästan bestämmt mig för att fixa en liten hemmabio här hemma i lägenheten. Vet dock inte alls speciellt mycket om projektorer så är...
Svar
19
· Visningar
2 505
IT & mobiler Okunnig nybörjarfotograf frågar som rubriken :o! När jag i helgen försökte fota hundar i skarpt solsken så blev bilderna...
Svar
3
· Visningar
1 513
P
IT & mobiler Vilket filformat borde man spara sin dokument och kalkylblad i? Fram till nu har jag sparat som .doc och .xls (heter den väl, den...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Sharpless
·
C
IT & mobiler Om man ska skicka ett mail till flera och vill gömma alla adresser så personen bara ser sin egna, hur gör man då? På Windows Live Mail...
Svar
1
· Visningar
1 256
Senast: Ylva
·
P
IT & mobiler Ni som har Backpacker 3.. Har ni spelat reseäventyret Topa Inkas smycke? Man ska ju leta upp tre personer varav den ena är i Los Angeles...
Svar
3
· Visningar
1 612
Senast: Pamela
·
C
IT & mobiler Vilka filmer finns det egentligen på Youtube? Alltså inte filmklipp utan hela filmer "biofilmer" liksom. Vore kul att veta så man...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: Irenes
·
IT & mobiler vad ska man tänka på? Jag är högst normalanvändare av datorer och inte särskillt tekninsk. Vilket mobilt bredband är bäst att skaffa?
Svar
6
· Visningar
822
·
Hemmet suttit kollat runt på nätet och inte hittat någon jag fatnat för, det ska vara en vit så kom gärna med förslag:D Spelar ingen roll om...
Svar
3
· Visningar
1 093
M
IT & mobiler Jag har bestämt mig för att utöka min objektivsamling. Har en canon 400D med kit objektivet 18-55 och ett 80-200. Vad ska jag...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: BlackRose
·
H
Hemmet Jag flyttar snart till ny lägenhet. Allt är kanon, förutom att tapeterna i sovrummet är hmm...röda, med någon bård som är grön och gul...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: Han_naH
·
A
IT & mobiler Well, i have a problem. Jag måste in på min groupwise, jag hade en när jag var mindre och jag bytte lösenord. Nu efter ett antal år...
Svar
1
· Visningar
1 450
Senast: Tjôta
·
S
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en kalender till min dator. Som en almenacka helt enkelt fast på datorn :D Någon som vet var man kan ladda ner en...
Svar
6
· Visningar
7 943
Senast: sandrahedman
·
IT & mobiler Alltså jag är inte så "haj" på det här med datorer:o Jag har undrat ett tag om den som skriver bloggar kan "se" vem som har varit inne...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: WBanna
·
Hemmet Jag har en liten idé om att måla väggarna i vår hall. Ev oxå i datarummet. Problemet är att väggarna nu är tapetserade med...
Svar
10
· Visningar
3 749
Senast: Lottch
·
Hemmet Jag sitter och funderar över kostnader då det ser ut som om vi äntligen kommer att kunna ta itu med vårt kök/matrum. Vad kan följande...
Svar
7
· Visningar
1 800
IT & mobiler Skulle radera ett utskriftsjobb men lyckades istället radera Acrobat Distiller från listan med skrivare :o Jag har den som en...
Svar
2
· Visningar
920
IT & mobiler jag skulle tömma papperskorgen på datorn men råkade radera den, haha. var hittar jag den igen??
Svar
6
· Visningar
828
Senast: wtf
·
IT & mobiler Vi har två datorer som vi vill "sammankoppla". Sonens och vår dator mao. Jag har inskaffat en trådlös router: Sweex,54MBPS,Extended...
Svar
2
· Visningar
936
IT & mobiler Jag var tvungen att installera om Windows för ett tag sedan, och tyvärr så bestämde sig (tydligen) alla drivrutiner försvinna samtidigt...
Svar
1
· Visningar
871
·
IT & mobiler Om någon skulle vilja ta sig tiden att skriva ner lite allmänna riktlinjer/inställningar som en fingervisning vid fotografering (digital...
Svar
12
· Visningar
2 305
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka