Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Min dvd skall kunna ta "cd, dvd, MP3, JEPG, MPEG4, XVID, SVCD, VCD, Kodak Picture CD" Har bränt en filmdvd med filändelsen...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Visste inte riktigt vart tråden skulle ligga, så moderator får gärna flytta den om den ligger fel:) Ja nu till saken:) Jag ska åka...
Svar
7
· Visningar
1 164
Senast: MinIan
·
S
IT & mobiler Hej. Behöv hjäälp kan nån vara snäll o skicka lite bra låt tips typ vad sångaren heter o vad låten heter gillar nästan all slaks musik...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Shando
·
M
  • Låst
IT & mobiler Hej!, Jag har en acer aspire 5100, när jag en dag öppna den så stog det starta vanligt eller vad det brukar stå när man råkar dra ut...
Svar
2
· Visningar
1 367
Senast: michel_89
·
IT & mobiler Jag ska försöka hjälpa en vän med en dator som är jätteseg och fungerar allmänt dåligt. Har en känsla av att hela hårddisken skulle...
Svar
7
· Visningar
9 400
Senast: michel_89
·
IT & mobiler Hej min mamma eller min syster har lyckats att göra den blå remsan där msn conversationer och sidor samlas när man är inne på nått...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Tjôta
·
Hemmet Det här har jag sysslat med i helgen... Före: Efter 1a strykningen och en rensning: Vi har även trimmat hela tomten, klippt... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 633
Senast: jerseyko
·
IT & mobiler Jag fick en påminnelse om att mitt Norton Antivirus går ut om någon vecka. Det kostar ca 500kr/år tror jag och det har ju fungerat...
Svar
7
· Visningar
1 184
Senast: Zizzy
·
V
Hemmet En lurig sambo på överraskningshumör kan uppnå massor! När jag kom hem efter 6 dgr bortrest förra veckan överraskade han mig med... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 825
Senast: veronican
·
A
IT & mobiler Är det någon som har en Nikon D300 och kan säga både negativa och posetiva saker om den? Har en Nikon D80 nu som jag har haft minst 2...
Svar
13
· Visningar
1 190
Senast: Madick
·
A
IT & mobiler Någon som vet var man hittar skal till msn messenger och hur man gör för att skaffa det?
Svar
3
· Visningar
1 546
Senast: ronjaXX
·
Fritid Ja,sytt..Blir så trött på hunden som alltid hoppar upp i soffan så fort vi inte är hemma.. Har lagt köksstolar i soffan,men hur kul är...
Svar
11
· Visningar
1 735
Senast: movi
·
Hemmet Vi ska köpa en ny bäddmadrass. Är det någon som har I**A*´s tjockaste bäddmadrass, SULTAN TUVEBO 9 cm. Vi ska ha 200x180. Jag undrar...
Svar
13
· Visningar
4 521
Senast: tinna
·
Hemmet Råkade bränna fast brysselkål i botten på en ny teflongryta och nu vet jag inte hur man bäst kan få bort det svartbrända eländet som...
Svar
4
· Visningar
1 943
Senast: Lenita
·
Fritid Jag brukar aldrig gilla spel på nätet, men det här fastnade jag i :D Tecknat operationsspel (inga läskiga bilder eller sånt...
Svar
10
· Visningar
1 432
Trädgård & Växter Som kyrkogårdarbetare borde jag ha bättre koll, men jag frågar ändå. Om man vill sätta några snygga planteringar i utekrukorna nu...
Svar
4
· Visningar
8 192
Senast: Luff
·
Fritid Ska sy en reflexväst till min vovva då den jag köpt sitter lite illa. Men jag hittar inga tyger eller ens reflexband. Någon som har tips...
Svar
3
· Visningar
3 599
IT & mobiler Har den automatiska stavningskontrollen aktiverad i firefox men det funkar inge vidare. Av de orden jag skrivit hittills i den här...
Svar
3
· Visningar
780
·
IT & mobiler Igår kom min nya leksak! En asus Eee PC900! Den är så cool, jag tror jag är kär:love: Någon mer som har en sån liten leksak?
Svar
3
· Visningar
810
·
IT & mobiler Jag har Vista sedan ett år tillbaka, när jag laddade ner Officepaketet (legalt kan tilläggas:grin:) så dyker detta felmeddelande upp...
Svar
1
· Visningar
1 043
Senast: Anaemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka