Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Får veta ibland att mina mail inte kommer fram.... Hur säkert är det egentligen.??.. Sitter och håller i föreningens mailbox och vill ju...
Trädgård & Växter
hej
Har haft oturen att hitta några sådana i min trädgård, men jag undrar vad äter dom upp egentligen? Hittar inget som är förstört...
IT & mobiler
När jag ska söka efter något i google, så kommer det alltid en lista upp på annat man sökt på, tex. skriver jag in A.. så kommer det upp...
Trädgård & Växter
Det är ju full skördesäsong på grönsaker och många frukter nu... Så vad gör ni med dessa härligheter i höst? :)
Hos oss barrikeras...
IT & mobiler
Jag tänkte försöka mig på foderstatsberäkning i Excel. Men när jag öppnar en ny bok så är både kolumner och rader numrerade. :crazy: Jag...
Ekonomi & Juridik Fast kolla efter återlämnande är alldeles för osäkert tycker jag. Du bör kolla NÄR den lämnas tillbaka. Annars kan den som hyrt hävda...