Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag håller på att bli knäpp! varje gång nån skickar en länk på msn och jag klickar på länken så får jag felmeddelande att "Internet...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: BlackRose
·
IT & mobiler Måste flytta min hemsida då servern den ligger på nu saknar nån datatekniker.... Tips på bra och billigt och lätt ställe att ha den på...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Djurjouren
·
Hemmet Min säng har äntligen anlänt och är äntligen ihopskruvad (ben) och iordningställd - men den ser inte klok ut! Jag tittade på sängar...
Svar
14
· Visningar
4 002
Senast: escodobe
·
Hemmet Några frågor helt enkelt. Jag har betongväggar i min lägenhet, vad ska man ha för spik i betongväggar? Jag vet inte vilken typ av...
Svar
12
· Visningar
7 384
Senast: Kuckeliku
·
J
IT & mobiler Jag har ett litet problem, om man går in på en hemsida så ligger ju den kvar i minnet. Så om jag ska gå in på buke så kommer alla...
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: Jonnah
·
IT & mobiler Får veta ibland att mina mail inte kommer fram.... Hur säkert är det egentligen.??.. Sitter och håller i föreningens mailbox och vill ju...
Svar
3
· Visningar
1 150
Senast: mag
·
C
Trädgård & Växter hej Har haft oturen att hitta några sådana i min trädgård, men jag undrar vad äter dom upp egentligen? Hittar inget som är förstört...
Svar
7
· Visningar
1 275
Senast: chiliathena
·
S
IT & mobiler På min bärbara dator kan inte jag öppna PDF-filer! När jag klickar på filen som öppnas Word och sen kommer filen fram i helt oläsbara...
Svar
2
· Visningar
2 145
Senast: Sanna8
·
Hemmet Jag flyttade i måndags in i en hyreslägenhet inne i stan. Väl inne upptäckte jag att den var tämligen inrökt, och jag som är överkänslig... 2
Svar
23
· Visningar
3 779
Senast: Houdinie
·
M
Hemmet Drömmen för mig och sambon är att få köpt oss en gård inom ett års tid nu då vi tycker att det är lite trångt på våra 60kvm. Jag sitter...
Svar
7
· Visningar
1 634
Senast: Luff
·
A
IT & mobiler När jag ska söka efter något i google, så kommer det alltid en lista upp på annat man sökt på, tex. skriver jag in A.. så kommer det upp...
Svar
2
· Visningar
679
Senast: Alonelife
·
Trädgård & Växter Min termometer visar att de varit som kallast +4,7 grader. Ska jag ta in mina tomater över natten?
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: jerseyko
·
Trädgård & Växter Det är ju full skördesäsong på grönsaker och många frukter nu... Så vad gör ni med dessa härligheter i höst? :) Hos oss barrikeras...
Svar
2
· Visningar
1 266
Senast: Chili
·
IT & mobiler Vi blev tvungna att köra om datorn eftersom vi inte kunde få bort Spywaret:(. Nåja, vi hade säkerhetskopierat allt till den externa...
Svar
4
· Visningar
900
Fritid Ja, gör det det? Skumgummidynorna är inte jättestora, men stora nog för att inte få plats i en normal tvättmaskin. Finns det något man...
Svar
5
· Visningar
12 122
Senast: vindvissla
·
IT & mobiler Jag tänkte försöka mig på foderstatsberäkning i Excel. Men när jag öppnar en ny bok så är både kolumner och rader numrerade. :crazy: Jag...
Svar
5
· Visningar
1 105
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Datorn varnar om att virusskyddet är föråldrat, jag uppdaterar virusskyddet och starta om datorn. Men datorn tycker fortfarande att...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Lite akuthjälp. Kan jag på något sätt få tillbaka kopierade texter (markera text 1, ctrl+c) när jag kopierat över något annat (markera...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Hur flyttar man en bild från datorn till mobiltelefonen? Finns det någon tjänst på internet där man kan skicka en bild som mms kanske...
Svar
4
· Visningar
3 943
Senast: Andorra
·
Hemmet Vi håller på för fullt att välja kök. Ikea blir det. Jag är sugen på Lidingö, sambon på Duvbo. Han är ändå lite inne på Lidingö...
Svar
13
· Visningar
4 294
Senast: _husmusen_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka