Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vad tror ni om den här tapeten i fast i gammelrosa utförande (hittade tyvärr ingen bild på den färgsättningen på nätet) i vårt kommande...
Svar
4
· Visningar
3 183
Senast: Sar
·
S
Trädgård & Växter Jag tycker jag har gjort allt rätt med min fredskalla, följt skötselråden och ställt den på ett bra ställe. Den får svag näring varannan...
Svar
8
· Visningar
29 478
Senast: Scaramouche
·
Fritid hittade en reklam i min brf tidning där man skulle få två st tapetprover gratis ~1 m! :bump: var in på sidan och jisses vad mycket det...
Svar
8
· Visningar
1 247
Senast: wtf
·
Fritid Nå, har ni auktionshandlat och var det verkligen ett fynd? Jag köpte mig en amerikakoffert i måndags, 30 kr, och om jag har tur luktar...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: Luff
·
IT & mobiler 3 dagar tills jag kan köpa min kamera :banana: Ska köpa en Nikon D80. Funderar just nu på om det är mest ekonomiskt att köpa ett kit...
Svar
8
· Visningar
1 174
Senast: Ainon
·
IT & mobiler Står nu i valet och kvalet mellan dessa två. Vilken skulle ni rekomendera? Fördelar nackdelar på de båda ? Har varit och känt på dom...
Svar
6
· Visningar
1 476
Senast: Merwen
·
IT & mobiler Har googlat lite utan framgång så min fundering kvarstår: Får man fotografera i ett flygplan(utrikes-plan) med en systemkamera? Mobil...
Svar
15
· Visningar
1 350
Senast: Snubbelfot
·
C
IT & mobiler Jag vill gärna lägga lösenord på en fil för att min sambo inte ska komma åt den. Vi delar ibland dator och har inget att dölja för...
Svar
2
· Visningar
946
Senast: JumpForMyLove
·
Hemmet Jag är relativt nyss inflyttad i min pojkväns lägenhet. En charmig takvåning med snedtak som startar 1.20 m upp på väggen. Alla raka...
Svar
2
· Visningar
1 037
Senast: Zodium
·
Trädgård & Växter Vi fick ett fint uppstammat olivträd av goda vänner förra sommaren. Efter en vinter i växthuset där det stod i ett eget litet ”tält” av...
Svar
2
· Visningar
1 504
Senast: Mimsan
·
Hemmet Jag vill ha en ny dyna till kökssoffan i matsalen, vet ni om man någonstans kan beställa en ny stor dyna till soffan, eller om man är så...
Svar
7
· Visningar
2 747
IT & mobiler Om man funderar på att köpa kameraobjektiv och andra elektronikvaror från USA, var kan man hitta bra och pålitliga webbutiker då?
Svar
7
· Visningar
1 854
Senast: Kuckeliku
·
Hemmet lutar oroväckande nedåt:o:crazy: Jag vet inte, är det normalt att man, när man bygger balkongen gör så att den lutar lite så att...
Svar
6
· Visningar
3 744
Senast: Kivina
·
IT & mobiler Jag skall hjälpa min mormor att sälja morfars gamla Konica Autoreflex TC. Jag behöver er hjälp när det gäller prissättning. Kameran...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: Irenes
·
J
IT & mobiler Försöker göra en snygg meny men kan inget om detta :( justnu har jag BANNER meny på rad INFORUTAN MAN FÅR UPP Men vill ha en...
Svar
4
· Visningar
778
Senast: nidron
·
J
Hemmet Behöver någon som går bakom mig och piskar mig till att städa. Har just nu en djup svacka pga medicinska skäl och tråkiga besked och...
Svar
18
· Visningar
1 224
Senast: soma
·
Hemmet Börjar tröttna på fyra vita väggar nu. Funderade tidigare på att tapetsera en fondväg, men jag är lat och har tummen mitt i handen så... 2
Svar
23
· Visningar
2 798
Senast: EHME
·
  • Låst
IT & mobiler Hur ska jag bära mig åt för att kunna ladda upp bilder på min pixbox från min MacBook? Jag har kommit på hur man fixar när man ska ladda...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: BlackRose
·
L
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig? Helt plötsligt så går det inte att skriva Å, Ä eller Ö när jag är inne i MSN. Jag har provat med att trycka ner...
Svar
1
· Visningar
647
Senast: Sharpless
·
B
IT & mobiler Har ett antal rullar som ska framkallas till vanliga papperskopior, och funderar lite på pris och kvalitet. Har det nån betydelse...
Svar
2
· Visningar
3 564
Senast: pinky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka