Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Är det någon här som vet var man kan få tag på en provdocka med "flyttbara" tuttar? Har en med "fasta" tuttar:angel: men ska sy ett...
Svar
3
· Visningar
1 433
Senast: NiNi
·
Hemmet Jag ska köpa en ny soffa och har hittat en på rea som inte riktigt, eller snarare inte alls, är rätt färg och funderar nu på hur viktigt... 2
Svar
23
· Visningar
2 475
Senast: lizan
·
IT & mobiler Min skärm tjuter hela tiden i stort sett. Jag måste ändra skärmstorleken 5-12 ggr när jag sitter vid datorn innan det slutar tjuta. Dags...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: R8n
·
Trädgård & Växter Vi har en fallfärdig vedbod där väggarna är ok, men taket läcker. Takpappen blåser så lätt sönder då takbräderna är lite smårötna. Om vi...
Svar
1
· Visningar
2 732
Senast: mino
·
IT & mobiler När man har skapat ett formulär som man vill att andra fyller i och man vill att det ska skickas med e-post när de är klara. Hur...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: Lalle
·
Fritid Ja, vad heter sån här söm? :o
Svar
2
· Visningar
817
M
Fritid Hej! Hur man kan ta höbal in i stallet? :confused: Höbalet blinkar, men inget händer, när jag trycker enter eller space, vad ska jag göra???
Svar
2
· Visningar
1 025
IT & mobiler Jag behöver hjälp. jag kommer inte in på hotmail. eller jag kommer nog in, men jag vågar inte.. för jag får detta meddelande.. det...
Svar
15
· Visningar
1 624
Senast: MinIan
·
Trädgård & Växter Jag ska köpa stol till mina föräldrars trådgård. De har en större trädgård och det är egentligen bara på baksidan som är inne i skogen...
Svar
12
· Visningar
3 211
B
IT & mobiler Har några kompisar som har laddat ner GH till datorn. Har googlat men inte hittat något . Nån som vet vart man kan ladda ner det ...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: Woih
·
Hemmet Jag tittar öht inte så mkt på tv, men jag gillar Simon och Thomas i TV3. För det mesta blir det ganska snyggt! (Nu ser jag någon...
Svar
18
· Visningar
2 424
Senast: Armani__
·
Hemmet Har haft förskräckliga strukturtapeter i mitt sovrum som var där när jag flyttade in. Nu har jag rivit ner dem men bara fått med...
Svar
8
· Visningar
1 524
Senast: Görel
·
Trädgård & Växter Hjälp:eek:. Har mängder av körsbär och röda vinbär. I höst också äpplen. Hur gör ni som är husliga? Saft, sylt, gelé och hur mycket...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: ajax85
·
Trädgård & Växter En medlem i vår bostadsrättsförening hade ett stort kalas (60 personer) på vår innegård igår. Trots information i medlemsbladet om att...
Svar
8
· Visningar
3 539
Fritid Kikade i min kokbok nu då jag tänkte att jag skulle koka lite rabarbersaft iår. förra året gjorde jag saft som fick dra sig i en hink...
Svar
6
· Visningar
2 808
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Hej, jag undrar om någon kan hjälpa mig med krukväxtsdilemma. Jag har en jättefin trandenscentia (haha, trodde jag skulle kunna stava...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag har tänkt klä om lite stolar och skulle behöva ett bra möbeltyg. Är det någon som har något tips, på någon hemsida där man kan...
Svar
12
· Visningar
7 968
Senast: MissFideli
·
C
IT & mobiler Hej! Jag hittar inte någonstans där det är gratis att göra en egen hemsida.. Det står att det e abslout gratis, men nej nej, då...
Svar
15
· Visningar
1 581
Senast: åke
·
IT & mobiler Jag vet att det är några som har det objektivet här, inte sant? :D Lägg in lite bilder med det här. :) Jag planerar att köpa ett...
Svar
13
· Visningar
1 536
Senast: BlackRose
·
IT & mobiler Behöver hjälp fort som f**n!!! Vad är den korrekta översättningen till "copy/print paper"!? Alltså, ja, jag fattar ungefär, men om någon...
Svar
7
· Visningar
810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S

Hästrelaterat

Tillbaka