Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Min skärm tjuter hela tiden i stort sett. Jag måste ändra skärmstorleken 5-12 ggr när jag sitter vid datorn innan det slutar tjuta. Dags...
Trädgård & Växter
Vi har en fallfärdig vedbod där väggarna är ok, men taket läcker. Takpappen blåser så lätt sönder då takbräderna är lite smårötna. Om vi...
Trädgård & Växter
Jag ska köpa stol till mina föräldrars trådgård. De har en större trädgård och det är egentligen bara på baksidan som är inne i skogen...
Trädgård & Växter
Hjälp:eek:. Har mängder av körsbär och röda vinbär. I höst också äpplen. Hur gör ni som är husliga? Saft, sylt, gelé och hur mycket...
Trädgård & Växter
En medlem i vår bostadsrättsförening hade ett stort kalas (60 personer) på vår innegård igår. Trots information i medlemsbladet om att...
Trädgård & Växter
Hej, jag undrar om någon kan hjälpa mig med krukväxtsdilemma. Jag har en jättefin trandenscentia (haha, trodde jag skulle kunna stava...
IT & mobiler
Behöver hjälp fort som f**n!!! Vad är den korrekta översättningen till "copy/print paper"!? Alltså, ja, jag fattar ungefär, men om någon...