Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Nu har vi äntligen flyttat :D Tog lite bilder när vi bara fått in lite få prylar. Ska ta nya sen när vi packat upp allt, för nu är...
Svar
9
· Visningar
1 336
Senast: cili
·
IT & mobiler Hur avinstallerar man windows? döda datorn helt alltså.
Svar
5
· Visningar
952
Senast: MinIan
·
A
Hemmet Om vi börjar med tanken att det inte är något som egentligen är "rätt" eller "fel", om man nu inte slaviskt följer senaste...
Svar
10
· Visningar
1 297
Senast: NinisE
·
Trädgård & Växter Vår gårdsplan (asfalterad) börjar bli fullständigt invaderad av svartmyror! I varenda spricka har de "utgångar", och de har t.o.m. gjort...
Svar
3
· Visningar
5 638
Senast: BlackRose
·
IT & mobiler Idag blev jag filmad med min mobil när jag rider, eftersom jag ska skicka in till skolan jag ska gå på så min häst får följa med som...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: Unix
·
IT & mobiler Jag försöker få kontakt med supporten på en sajt som vägrar svara. Nån som har nån idé hur man lyckas med det?
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Korven
·
Hemmet Ja, vart hittar man det om man bor i en stad som inte har det bästa utbudet av tyger? Inte ska det vara vilka ankor som helst, utan...
Svar
3
· Visningar
1 338
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Kan inte ändra rubrik, skall ju stå uppiffning! Hej! Har nu äntligen fått en egen lägenhet som fövisso är en bra grej, MEN det...
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: Draumsyn
·
N
IT & mobiler Hejsan! Jag och samon har precis köpt en ny dator. Nu i dag har hela datorn blivit så himla seg. Fick upp av vårat virus program att...
Svar
6
· Visningar
1 222
Senast: astronaut
·
Fritid Vad kan en sån här vara värd? jag vet att gamla mynt har nått värde, men vad och hur kan jag få reda på det? Om ingen här på...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: MinIan
·
S
IT & mobiler Nu har jag klantat mig, jag har inte The burning Crusade utan bara det vanliga wow. Så då skulle jag ladda ner The Burning Crusade i 10...
Svar
12
· Visningar
2 211
Senast: smurfeniskogen
·
IT & mobiler Nån som har en sån? Jag tänkte köpa en digitalkamera till sambon, men eftersom jag inte är nån hejare på kameror kanske nån kan hjälpa...
Svar
3
· Visningar
1 000
Senast: Crianza
·
J
IT & mobiler Nån som vet var man kan kanske ha det i 30 dagar eller nått på prov? Behöver redigera en bild och tappade installationen vid...
Svar
7
· Visningar
1 040
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag kommer inte in på min hotmail via min mac! Om jag sitter vid en annan dator går det bra. För det första är hotmail-sidan jätteseg...
Svar
3
· Visningar
1 267
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Jag har en dell bärbar dator, där man kan stoppa in ett minneskort. men hur sjutton gör jag för att få fram de bilderna som ligger på...
Svar
2
· Visningar
680
Senast: Kiickan
·
IT & mobiler sen lägga över den på datorn..Det går inte,jo jag får över den på datorn,men jag kan inte spela upp den! Det står "Följande fil kan...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: movi
·
IT & mobiler Hur gör jag för och lägga in bilder här på buke. Hittar ej de länkarna längre. Allt har ju blivit jättesvårt på pixbox nu. :( snälla...
Svar
1
· Visningar
927
Senast: Riley
·
IT & mobiler Jag har precis fått mig en canon eos 400D:love: Men objektivet som är med är ju inte super bra.. Men det duger en så länge när jag lär...
Svar
8
· Visningar
953
Senast: Elektron
·
Hemmet Jag har haft den här blomman så länge jag kan minnas men har ingen aning om vad det är för blomma. Nu är första gången den blommar... 2
Svar
27
· Visningar
3 962
Senast: Beppo
·
L
IT & mobiler Jag har tänkt köpa ett ps2 men mitt enda krav är att man ska kunna koppla in den till datorn (i något slags hemmanätverk?) och kunna...
Svar
1
· Visningar
639
Senast: Unix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S