Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Mina nya rosor för året är nu planterade :bump: jag räknade med att få dom i slutet på april så gissa hur förvånad jag blev när dom dök... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
12 999
Senast: Hazel
·
Hemmet Jag funderar på att använda hyllsystemet "Lack" från IKEA för att ha som tv-bänk. Jag tänkte då köpa två stycken av dessa och ställa...
Svar
16
· Visningar
2 397
Senast: chrysler
·
Trädgård & Växter Stora sådana? Jag har en ganska stor benjaminfikus som jag måste köpa ny kruka till - nu, Den gamla har gått sönder. Några kedjor som...
Svar
15
· Visningar
13 245
Senast: Niangi
·
IT & mobiler Jag är TOTALT värdelös på datorer... Min dator har lääänge tjatat att det bra finns liiite plats kvar på hårddisken den rekomderar...
Svar
6
· Visningar
1 218
Senast: MiaFia
·
C
Hemmet Jag vill se hur ni har de hemma hos er i era sovrum och vardagsrum! Kom igen buke, släng in lite bilder och ge mig lite inseperation!! :d 2
Svar
37
· Visningar
4 692
Senast: Niangi
·
IT & mobiler Jag har nu laddat hem ett program som heter Super som skulle vara jättebra att konvertera filmer i, men hur f*n gör man? Jag får bara...
Svar
7
· Visningar
804
Senast: Sharpless
·
Hemmet Vi ska måla tak, väggar, köksluckor och några möbler i samma rum vitt. Jag har ju förstått att det bästa resultatet blir att ha en...
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: Milou
·
Hemmet Efter tråden på Förälder med bra texter på mammatröjor samt tråden på ÄU där någon frågade vart man kan beställa dylika tröjor började...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: johannea
·
R
IT & mobiler har en logitech quickcam som funkat finfint länge och varit riktigt skarp. Nu när jag kopplar in den igen blir det helt knas och...
Svar
1
· Visningar
1 033
Senast: Rio
·
  • Låst
IT & mobiler Jag blir tokig. I 1-2 års tid har ja alltid haft lite med hubbar. Visst heter det så? Jag vet att man söker hubbar via en "dator-figur"...
Svar
1
· Visningar
805
Senast: Tjôta
·
I
  • Låst
IT & mobiler Jag tänkte att vi kunde nåla den här tråden för att ha en enda tråd där alla kan ställa sina frågor om foto och kamera. Jag och alla...
Svar
17
· Visningar
1 375
Senast: Snurrfian
·
E
IT & mobiler Jag undrar om det går att ändra i tidigare skrivna inlägg? Vad jag har förstått så ska det ju gå, men det funkar bara för mig precis...
Svar
7
· Visningar
886
Senast: Carolus
·
Hemmet Nu är vi i fixartagen och ska slipa vårat gamla furubord och stolar. Vi ska senare måla köket helt vitt och jag gillar shabby chic... 2
Svar
21
· Visningar
2 601
Trädgård & Växter Har fått två fina klematis i present. Har ingen aning om var jag ska göra av dem! Kan jag få lite inspirerande tips från er? Var har ni...
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: vippan
·
IT & mobiler Hur mycket vatten tål dom tex? Kan man stå ute och fota när det spöregnar?
Svar
16
· Visningar
2 079
Senast: Madick
·
IT & mobiler Okej kära buke ni måste hjälpa mig! :p Om man har ett word dokument framför sig så trycker man på format. Sedan på bakrund. Och...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: meodeo
·
Hemmet Jag tillhör en av dem som aldrig har brytt mig om att fixa farstukvisten utan den brukar bli belarmad av stövlar, sopor, leksaker osv...
Svar
11
· Visningar
5 947
M
IT & mobiler Helt skumt. När jag sätter igång datorn vill den köra igenom någon inkonsekvenskontroll. Efter det startar den upp och allt verkar...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Riley
·
IT & mobiler Jag blir helt galen! Msn har alltid funkat att logga in på, men nu helt plötsligt blir jag inte insläppt! Brandväggen är avinstallerad...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Evergreen
·
A
Fritid Är det någon här som kan förklara för mig hur man gör egna prisrosetter??
Svar
6
· Visningar
8 754
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka