Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Vad ska rabarber ha för jord, läge och skötsel för att trivas? 2
Svar
20
· Visningar
17 921
Senast: Madick
·
S
IT & mobiler Under en längre tid har en person kommit med otroligt kränkande och elaka kommentarer i min blogg anonymt. Jag har nu tröttnat och vill...
Svar
9
· Visningar
2 297
Senast: squirlett
·
S
Hemmet Kan man göra det själv och få det hyffsat snyggt? Det är furu som är behandlad, måste man då slipa bort det för att få färgen att...
Svar
13
· Visningar
9 376
Senast: mino
·
Hemmet Nu behöver vi lite tips o råd. Vi ska byta fönster på vårt hus och vi har funderingar kring vardagsrummet. Tanken var att våra 3...
Svar
12
· Visningar
4 410
Senast: Lupin
·
IT & mobiler Jag skulle behöva skaffa mig en extern hårddisk till min MacBook. Jag ska dels använda den som backup för viktiga dokument och dels...
Svar
8
· Visningar
7 298
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Har av okänd (nej inte riktigt men...) tre datorer hemma varav jag tänkte sälja av två för den struntsumma som det blir. Hur man än...
Svar
2
· Visningar
1 023
·
  • Låst
Fritid Någon bukare som stickar? :D Lärde mig nu på påsklovet. Är fortfarande i en träningsfas men det går bättre och bättre. Emellertid har... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 455
Senast: Modig_Korn
·
K
IT & mobiler har på senare tid blivit extremt sugen på en mac... men, skall man ha en stor 17" macbook, eller en 24" imac... eller bör man skaffa...
Svar
4
· Visningar
900
IT & mobiler finns det någon fotoutik på nätet som framkallar 40*60? det stället jag framkallar gör det inte, verkar det som.. finns bara å välja...
Svar
6
· Visningar
802
Senast: Irenes
·
C
IT & mobiler Hej! Har inte sett nån annan sån här tråd, så jag kör på! (hoppas förövrigt att jag har lagt den på ett bra ställe :)) Så, skulle...
Svar
18
· Visningar
1 485
Senast: Irenes
·
Trädgård & Växter Dagens trädgådsartikel är en viktig varning och uppmaning...
Svar
12
· Visningar
1 367
Senast: Carolus
·
E
IT & mobiler Finns det något program där man kan redigera ljud? Jag har en låt på datorn som jag skulle vilja ha som ringsignal på mobilen, men den...
Svar
2
· Visningar
899
·
IT & mobiler Jag fick ett worddokument på mailen i dag och kunde inte öppna det. Först då insåg jag att jag inte har officepaketet på min nya dator...
Svar
8
· Visningar
1 205
Senast: mandalaki
·
Hemmet Shit, jag är helt speedad :bump: Efter att ha kollat på hus i ca 3 års tid och förlorat ett flertal budgivningar ringde mäklaren idag... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 485
Senast: Calazirya
·
Trädgård & Växter Vi har en liten gräsmatta vid vår lägenhet som jag skulle vilja plantera något roligt i. Hur ser era land ut? Har ni hittat på någon...
Svar
2
· Visningar
1 127
Senast: ang
·
C
IT & mobiler Har ett bekymmer till, det gäller min gamla sega laptop. Har haft ComHem i många år, bytte till Glocalnet för några månader sedan...
Svar
1
· Visningar
1 194
Senast: Cattis_E
·
K
IT & mobiler letar som en gnu efter denna filen c:\users\bengtsson\appdata\local\temp\bis97fc.exe det är ett virus som jag ska ta bort (mitt...
Svar
5
· Visningar
6 781
Senast: gern
·
IT & mobiler eller i min hjärna.. Om jag får ett dokument med i min mail tex,då kan jag inte läsa det.. Nu skulle jag gå in och läsa på...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Har ett litet problem... Skulle tanka över bilder från kamerans minneskort idag, men får bara upp ett meddelande att det är problem med...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: moiran
·
Trädgård & Växter Hjälp! :eek: Upptäckte till min sorg att bladlössen har invaderat nästan alla mina pelargoner i uterummet. Har inte haft tid att hålla...
Svar
17
· Visningar
4 663
Senast: Mimsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V