Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Jag tänker bygga ett kombinerat plank/staket med spaljé-ovandel på ca 10 meter tätt intill framför en gammal och mycket gles oxelhäck...
Svar
18
· Visningar
9 122
Senast: ang
·
Hemmet Jag är i sjukt stort behov av en soffa. Inte nu men den kommer att köpas i sommar eller höst. Jag vill inte ha en liten billig...
Svar
7
· Visningar
2 825
Senast: jacko
·
Fritid Har en gammal skinnsoffa som tyvärr suger åt sig allt och blir fläckig som attan. Med både barn och djur och en klantig jag som älskar...
Svar
6
· Visningar
5 658
Senast: vego96
·
Trädgård & Växter Vi ska anlägga grusgångar i trädgården hemma och jag undrar hur Ni har gjort underarbetet för att få grusgångarna så lättskötta som...
Svar
3
· Visningar
3 362
Senast: Andorra
·
S
IT & mobiler Var inne på en sida där det fanns massa foton. Dom upplyste speciellt vad dom gör om man kopierar ett foto utan deras godkännande. Vad... 2
Svar
20
· Visningar
2 253
Senast: Carolus
·
Fritid Vad har ni gjort för containerfynd? Jag älskar att gå och snoka i containrar och hämta hem diverse användbara saker. Mitt bästa fynd är... 2
Svar
25
· Visningar
3 118
Senast: Carolus
·
Trädgård & Växter Som ni kanske minns hade jag en tråd för ett tag sedan om hur man skulle inreda balkongen. Nu har jag kommit en bit på väg och köpt...
Svar
6
· Visningar
4 135
IT & mobiler Har varit väldans sugen på att köpa ny kamera ett tag, och det känns ju som att det är nu man borde göra det.. Innan allt roligt i...
Svar
6
· Visningar
1 077
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Jag vet att tråden inte ska ligga här, men jag behöver svar snabbt och det brukar ta sån tid då den ligger i datorer.. om jag ska...
Svar
5
· Visningar
816
Senast: MinIan
·
M
IT & mobiler Halloj! Finns det möjligtvis fler som åker runt på olika tävlingar och fotar? Jag gör det själv på min fritid och tycker det är... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 646
Senast: Låtta
·
Hemmet Satte upp en hylla i köket inatt :angel:, har inget vägguttag vid fönstret, så jag har inte haft nån myslampa där inne. Men nu så!! Det...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: MissFideli
·
Trädgård & Växter Jag ville vara snäll mot sambon som konsumerar massor av popcorn :rofl: så därför planterade jag popcornmajs. Ungefär 20 plantor skulle...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: Luff
·
Fritid När jag var liten hade jag ett Super Nintendo spel som jag har vaga minnen av, men som jag kommer ihåg vad det var för något. Man var...
Svar
12
· Visningar
1 249
T
IT & mobiler Mitt iTunes vill inte öppna. Någon som vet vad som kan ha hänt? Jag lyssnade på musik genom iTunes senast igår kväll. Ingen har rört...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Pandoora
·
Hemmet Lägg upp bilder på era rum ur lite olika vinklar, jag behöver inspiration.
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: Barbabelle
·
C
IT & mobiler När jag ska skriva en text i PhotoShop och förljer i en instruktion, så står det "skapa ett nytt vitt ark". Hur gär man för att skapa...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: carina 58
·
Hemmet Om man inte hittar några bra sovrumsgardiner, då designar man egna. :D De är inte riktigt klara, ska eventuellt göra nån liten grej...
Svar
15
· Visningar
1 360
Senast: Tassetass
·
Trädgård & Växter Fick en jättefin orkide av sambon. Dock var bladen lite fläckiga och när jag tittade närmare så visade det sig att det var grönsvart...
Svar
12
· Visningar
4 711
Senast: Zaria
·
Trädgård & Växter Hur klarar sig dill & persilja på fritt land? Är de mycket omtyckta av sniglar? Har inte riktigt bestämt mig ännu om jag ska odla i...
Svar
1
· Visningar
1 185
Senast: åke
·
Trädgård & Växter Nu med den antågande sommaren precis runt hörnet vill vi trädgårsintresserade såklart ha inspriration inför de timtals pulande i...
Svar
1
· Visningar
1 156
Senast: mian1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023