Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Behöver hjälp! Jag har testat att fota i RAW-format och det gick ju bra, men sen blev det problem. Hur tusan öppnar man fotona i datorns...
Svar
13
· Visningar
969
Senast: Boop
·
IT & mobiler Ja skulle behöva lite hjälp med min html kodning för av någon anledning så fungerar det inte. Vilket ni kan förstå om ni tittar in här...
Svar
1
· Visningar
1 237
Senast: Ainon
·
  • Låst
IT & mobiler Någon som kan hjälpa mig att få en genomskinlig bakgrund på denna bild. Det är alltså bara hunden jag vill ska synas. Försökte själv...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: gern
·
IT & mobiler Ska på födelsedagskalas nästa helg till bruden som har allt. Hon har en svinskysst digital systemkamera (likadan som mig:angel: ) men är...
Svar
6
· Visningar
1 005
Senast: Mammadutt
·
M
IT & mobiler Halloj! I julas fick jag min verkligen efterlängtade systemkamera- en Nikon D40X. Är riktigt nöjd med den hittils och ser verkligen...
Svar
16
· Visningar
1 374
Senast: Irenes
·
Trädgård & Växter Jag har haft (och har fortfarande) en murgröna i kruka stående på vädringsbalkongen. Den klarade vintern utan att frysa ihjäl men...
Svar
5
· Visningar
13 753
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Är sekreterare i ett förbund, har därför en länkad e-postadress sekreterare@xxxxforbundet.nu Och det bara ramlar in skräppost via...
Svar
4
· Visningar
913
IT & mobiler Vars kan man (gratis) ladda upp hemsida. Gärna någon utan massor med reklam (absolut ingen med popups!)
Svar
2
· Visningar
872
·
Fritid Det letar jag efter! I mindre "tekoppsmodell". Jag har hittat sådana på någon affär (kan inte för mitt liv komma på vilken nu) som föll...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: Jozze
·
Fritid Jag är sugen på en sån där murad grill att ha istället för vår lilla klotgrill :p. Ngt man bör tänka på? Kan man ha dom var som helst...
Svar
19
· Visningar
18 468
Senast: Lupin
·
C
IT & mobiler Hur sparar man ett klipp från youtube för att sedan bränna ner på egen skiva?? Har sökt på google men jag fattar inte hur man får det...
Svar
1
· Visningar
1 120
Senast: Red_Chili
·
T
IT & mobiler Någon som vet var jag kan köpa det? Finns det att köpa? Jag fick Vista med datorn men installerade xp, men har fått krångel. Så nu...
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: moiran
·
K
Fritid Behöver ett antal så jag undrar vad som är billigast.. jula/ikea/coop/jysk? kom med tips
Svar
10
· Visningar
3 427
Senast: Migo
·
IT & mobiler Hur skriver man ett mellanrum (större än ett mellanslag och inte en rad neråt) i html kodning. Koden tycks ha flygit bort ur min hjärna.
Svar
2
· Visningar
12 932
·
M
Trädgård & Växter Jag har köpt gräslök i en kruka för att äta upp den...frågan är hur får jag den att hålla? Ska jag plantera om den i jord, låta den vara...
Svar
9
· Visningar
2 227
Senast: MikaTela
·
K
Trädgård & Växter Har ni undrat var man får tag på dem? Jag har svaret: PÅ MIN TOMT!:devil: tror snart inte att jag har något annat som lyckas växa...
Svar
7
· Visningar
1 224
Senast: ang
·
IT & mobiler Detta kan säkert alla men jag lyckas inte komma på hur man gör! :mad: Dumma Word! Jag ska skriva ut ett dokument med en stor bild som...
Svar
5
· Visningar
1 601
Senast: Stalker
·
T
IT & mobiler Jag sitter här och kodar en hemsida, och skulle behöva lite hjälp med mina drop-down menyer. Jag gör de med hjälp av javascript, och...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: Tebazz
·
Trädgård & Växter Är ute efter två - tre stolar och bord. De får gärna var ihopvikbara, sålänge de är stadiga att sitta på. spelar ingen större roll...
Svar
1
· Visningar
993
Senast: Eve
·
Hemmet Hittade ett gäng rätt ruggiga gamla stolar i min mors källare, som jag bestämde mig för att gå lös på med lite färg och tyg. Så här...
Svar
9
· Visningar
1 287
Senast: Shenzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka