Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag bor i ett lyhört hus, så jag hör vad min granne har för sig på toa. Toalocket brukar fällas ner, men några händer tvättas inte. Har... 6 7 8
Svar
155
· Visningar
13 726
Kropp & Själ Min mamma fyllde 67 i år och är väldigt pigg och alert, har egen häst och rider skogsmulleridning flera dagar i veckan, mockar och...
Svar
18
· Visningar
1 926
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Vad gör man då? Finns det några bra redskap att ta till? Vad kan drabbad göra? Vad kan närstående göra? Några solskenshistorier om...
Svar
7
· Visningar
1 091
Kropp & Själ Varit på den där vanliga cellprovs kontrollen.Fick svar nu att dom hittat cellförändringar:(..Skulle få en tid till nytt prov,som då ska... 2
Svar
28
· Visningar
5 945
Senast: Ioxia
·
Kropp & Själ Min naturliga hårfärg är blond, har dock inte varit det på många år. Håret har varit mörkbrunt men har bleknat något och jag tänkte... 2
Svar
30
· Visningar
14 869
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ Har varit här så många gånger förut. Orkar inte mer. All min vakna tid kretsar kring mat. Från de att jag vaknar tills jag går och...
Svar
4
· Visningar
1 119
Senast: pajaztar
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag är nyfiken; där ni bor, äter man några särskilda saker där och isf vad? :) Tips och recept hitåt tack! Jag menar... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 717
Kropp & Själ Jag vet inte vem jag mest är lik.... Men dom mörka tankarna börjar ta över. Jag har allting - en underbar sambo, friska barn, jobb...
Svar
6
· Visningar
1 004
Senast: mino
·
Kropp & Själ I september ska jag och en av mina närmsta vänner åka utomlands tillsammans. Vi ska vara borta i en vecka och bara samla energi, göra... 2
Svar
24
· Visningar
1 649
Senast: Jenka
·
Kropp & Själ Har lyckats dra upp ett rejält sår över hälen, detta hände i lördags. Trodde först jag bara slog i hälen men insåg när jag tog av mig...
Svar
2
· Visningar
2 059
Senast: Flavor
·
Kropp & Själ Jag har just konstaterat att jag nog har smartphone-arm! Det finns i princip inget att läsa om det på nätet ännu, men jag tror snart...
Svar
1
· Visningar
2 502
Senast: ghost
·
Kropp & Själ Och det är inte första gången det händer. Trodde att det berodde på p-staven som jag tog ut i somras. Nu börjar jag bli lite orolig...
Svar
0
· Visningar
489
Senast: et_flickan
·
Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 114
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ För några veckor sen pillade jag hål på något jag trodde var en finne på ryggen och det började blöda ohämmat... Det bara rann och tog...
Svar
3
· Visningar
1 893
Senast: Madicken
·
Kropp & Själ Jag har nu under ett års tid haft problem med snustorra och helvetiskt kliande områden på händerna. Det började på pek- och långfingret... 2 3
Svar
42
· Visningar
7 760
Senast: Madicken
·
Kropp & Själ 2 st är de, i början trodde jag att de uppkom pga för vild lek :o Men nu har jag inte haft sex på 1,5 månad, och blåmärkena är kvar. De...
Svar
2
· Visningar
5 888
Kropp & Själ Misstänker till att börja med att jag är på väg att bränna ut mig själv. Dessvärre finna ingen lägre växel just nu. Det är bara 10...
Svar
4
· Visningar
856
Kropp & Själ Nu, kära bukare, ska ni få något att vilt spekulera i! :D Jag har det senaste året dragit ner rejält på kolhydraterna - mest för att...
Svar
13
· Visningar
1 532
Senast: Whirlie
·
Kropp & Själ Jag har i hela mitt liv fått höra att jag skall sitta stilla. Vilket jag alltid har haft svårt för. Jag har också större delen av mitt...
Svar
1
· Visningar
683
Kropp & Själ och inlevelsefullt, om att övervinna rädslor för att göra det man vill...
Svar
6
· Visningar
677
Senast: Inglorion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka