Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag hade stora planer, jag skulle sticka utomlands ett år, skulle ta tjänstledigt och sticka till andra sidan jorden. Men det dyker bara...
Kropp & Själ
Jag och sambon vill besöka polarmuseumet i gränna någon gång i vår. planen är att göra en helgutflykt av det. Eftersom hunden är med får...
Kropp & Själ
Jag får allt ifrån 1-3 ggr per år en lite böld/kula på vänstersida under läppen. En gång ringde jag vårdcentralen då jag inte gärna vill...
Kropp & Själ
Loggade in på Apoteket.se för att kolla mina recept och upptäckte att jag får betala ett pristillägg på min epilepsimedicin eftersom det...
Kropp & Själ
I onsdags förra veckan blev jag undersökt via laparaskopi för att se om det är endometrios jag har. Jag var lite nervös innan, men ändå...
Hästmänniskan Ydre och Kisa är ju vackert med :) kanske dyrare i Kisa dock?
Har själv stuga i Malexander och där hade jag gärna haft en liten gård :love: