Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har haft otroligt torra händer så länge jag kan minnas. Trodde i många år att det berodde på nästintill tvångsmässigt handtvättande...
Svar
4
· Visningar
2 036
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Någon som vet om det numera finns något läkemedel mot typ astma, som intas via inhalationsspray och inte som inhalationspulver? Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 950
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag har ett överbett som gör att jag biter mig upp i gommen. Det gör att det ömmar och gör ont att äta mer eller mindre hela tiden, inte...
Svar
4
· Visningar
3 163
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag sökte idag efter en längre tids förnekande och skamkänslor vård för stress och utmattningssymptom. Efter ett sammanbrott på jobbet... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 389
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Som en spinoff på Singoallas tråd tänker jag att vi kan gå all in på det här med vardagslyx och götta oss i det här. Vad har du för... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 757
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ ÄNTLIGEN! Sådär 3,5 år efter olyckan har de nu beslutat för operation av skadade axeln som strular konstant...
Svar
0
· Visningar
768
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Jag och sambon funderar på matkasse, men det är ju en djungel! Tänker att varannan vecka i början, och snabblagat, gärna svenskt i... 2
Svar
39
· Visningar
4 946
Kropp & Själ Någon som har "fixat till" ytliga blodkärl med laser? Mina ben börjar se alltmer fula ut och jag är inte riktigt redo att alltid gå...
Svar
14
· Visningar
5 480
Senast: Presto
·
Kropp & Själ Börjar seriöst undra om jag är slut som artist. De värsta ryggproblemen tycks ha "gått över" dvs jag känner att det finns där, men det...
Svar
5
· Visningar
791
Senast: Asa_S
·
Kropp & Själ I augusti har jag bott i Stockholm i 3 år. Jag trivs inte alls och det blir bara värre ju längre tiden går! Sambon vill absolut inte... 2
Svar
36
· Visningar
11 487
Senast: Elinoor
·
Kropp & Själ Jag tappar massvis med hår! Min hårbotten har kliat lite till och från hela vintern, och den blir fett extremt snabbt, samtidigt som...
Svar
13
· Visningar
3 194
Senast: mino
·
Kropp & Själ Jag ville mest höra mig för om det är någon som har känt liknande eller har några goda råd. Just nu är jag bara så trött på att inte...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: Netted
·
Kropp & Själ Är det någon som har provat vattenreningskanna? Vi har mycket kalk i vårt vatten och i perioder så smakar och luktar det inte särskilt... 2
Svar
34
· Visningar
4 918
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Ja alltså, som rubriken säger: är ni nöjda med er livsstil? Med t ex jobb, fritidsintressen, boende, hälsa osv. Lever ni på det sätt som... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 497
Senast: Elisha
·
Kropp & Själ Nu är jag åter däckad av allergi och i hopp om att lyckas få något enda bra tips som fungererar så startar jag årets tråd om detta...
Svar
17
· Visningar
2 751
Senast: Cheeserica
·
Kropp & Själ ... en potatisgratäng som stått framme i rumstemperatur över natten? 4 5 6
Svar
119
· Visningar
16 021
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Jag har under en längre tid mått dåligt, trött, ledsen, uppgiven, glömsk, osocial osv. Det finns många faktorer som gjort att det blivit...
Svar
1
· Visningar
605
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Klassiker: gammal användare, nytt nick. Känner inte att jag kan prata med någon om det här, och jag behöver verkligen få detta ur mig...
Svar
8
· Visningar
3 535
Senast: ridtravare
·
Kropp & Själ Finns det fler parfymälskare? :love: Har ni många olika parfymer eller håller ni er till en? Eller har ni blandat någon egen? Jag... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 936
Senast: dramatik
·
Kropp & Själ hej vet inte hur jag ska göra nu. Känner mig ensam i min lägenhet Har ingen att prata med i bland pratar jag med tven och väggen kan...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: annie_cool
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka