Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Antar att jag inte är ensam om att uppskatta denna helt eminenta motionsform? Finns vi fler här som längtar efter snöflingor och...
Svar
10
· Visningar
1 638
Senast: rutans
·
R
Kropp & Själ Har haft ömma bröst ett litet tag nu. Kan inte vara gravid och är frisk så vitt jag vet. Jag vet inte om jag skulle kunna ha några...
Svar
10
· Visningar
35 608
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Om två timmar ska jag vara på fest och ha lockigt hår. Jag som är hårfixaranafalbet köpte mig en locktång. Den har plasttaggar och...
Svar
17
· Visningar
2 911
Kropp & Själ Varför är det så viktigt för vissa människor att ta på andra? Nu tänker jag på bekanta, kollegor och "okända". Att ett förälskat par rör... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
10 271
Senast: Trani
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 191
Senast: Raderad medlem 131045
·
Kropp & Själ Vad har feber för funktion? Vad innebär det att en person har feber respektive inte feber med i annars samma symtom? Jag har drabbats... 2
Svar
26
· Visningar
4 426
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Den nya versionen av gamla Encounter. Någon som luktat och gillat eller ogillat? Funderar på om jag ska chansa och klicka hem den eller...
Svar
1
· Visningar
592
Kropp & Själ Jag har sedan i eftermiddags haft en konstig smärta på vänstra skulderbladet ungefär (en bit in mot armen / under armhålan typ). Det...
Svar
0
· Visningar
559
Senast: StandByMe
·
Kropp & Själ Min sambo som är extremt enveten och vägrar gå till doktorn har från och till problem med att hjärtat inte "känns rätt" och att det blir... 2
Svar
28
· Visningar
4 086
Senast: AgentCarter
·
Kropp & Själ Gör man något åt dem, försöker sy ihop eller låter man det bara vara och hoppas på det bästa? I mitt fall har jag en knytnävsstor bulle...
Svar
9
· Visningar
17 004
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Har ätit piller till och från senaste 8 åren, konstant senaste två-tre. Har alltid skjutit upp mensen och bara påbörjat nästa karta...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Widerberg
·
Kropp & Själ Idag slogs min tandläkare 30 min med dra ut min tand. Vid 16 släppte bedövningen och har så ont nu :( Hur länge går man med ont och... 2
Svar
23
· Visningar
13 462
Senast: Ackio
·
Kropp & Själ Förlåt för bittert inlägg. Är sur och irriterad mest hela tiden. Ser inte riktigt meningen med livet. Känner inte riktigt att det... 2
Svar
22
· Visningar
2 935
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ För fem år sedan tog jag steget och flyttade från en relation som aldrig borde hänt. Mycket har hänt under de fem åren. Jag har vänner...
Svar
19
· Visningar
2 090
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Sedan tre-fyra år tillbaka har jag ont i ett "stråk" i höger nacke-axel-skuldra. Det känns som att något är inflammerat eller sitter i... 2
Svar
21
· Visningar
2 525
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Vad har ni för medicinering mot migränen? Jag har, av en ganska nonchalant läkare, efter mycket tjat, fått Naproxen 500 mg och ska... 2 3
Svar
45
· Visningar
13 391
Senast: touche
·
Kropp & Själ Långt inlägg! Jag hoppas jag lagt in tråden på rätt ställe. Den handlar förvisso om jobb, men även livet i övrigt. Min pappa...
Svar
11
· Visningar
2 022
Senast: Nethril
·
Kropp & Själ På en medicinskt kunnig bekants inrådan äter jag D-vitamin under vintehalvåret. Jag köper en burk om 100 tabletter och äter en om dagen... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 972
Senast: Laa
·
Kropp & Själ Hej! Här skriver jag nu ett ganska långt inlägg som kanske är lite rörigt. Om någon orkar ta sig igenom det så uppskattar jag dennes...
Svar
9
· Visningar
1 355
Senast: Sandrea
·
Kropp & Själ Jag får på lördag besök av en mycket kär vän och har tänkt att framåt kvällen bjuda på lite ost, kex och vindruvor. Jag tycker om ett...
Svar
15
· Visningar
2 417
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka