Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Varför är det så viktigt för vissa människor att ta på andra? Nu tänker jag på bekanta, kollegor och "okända". Att ett förälskat par rör...
Kropp & Själ
Den nya versionen av gamla Encounter. Någon som luktat och gillat eller ogillat?
Funderar på om jag ska chansa och klicka hem den eller...
Kropp & Själ
Min sambo som är extremt enveten och vägrar gå till doktorn har från och till problem med att hjärtat inte "känns rätt" och att det blir...
Kropp & Själ
Gör man något åt dem, försöker sy ihop eller låter man det bara vara och hoppas på det bästa? I mitt fall har jag en knytnävsstor bulle...
Kropp & Själ
På en medicinskt kunnig bekants inrådan äter jag D-vitamin under vintehalvåret. Jag köper en burk om 100 tabletter och äter en om dagen...