Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Tydligen så finns det manliga P-piller, de har tillomed varit klara rätt så länge! Men de uppger att det inte finns nån marknad för det...
Kropp & Själ
Min kära mormor ligger på sjukhuset,mamma åkte ner akut igår kväll då läkarna upptäckt att levern gett upp helt och att hon drabbats av...
Kropp & Själ
Ännu en användare som använder ett anonymt nick, men behöver verkligen bukes hjälp och veta vad ni tror har hänt. Jag vet att jag borde...
Kropp & Själ
Är en rubrik på en insändare i Nerikes Allehanda. Nä - det handlar inte om hur man ska komma åt hur man bäst sköter en häst - som jag i...
Kropp & Själ
Min syster och jag fixade en ombre i mitt hår ikväll och allra helst skulle jag vilja ha den rosa. Kan man köpa rosa hårfärg ute på stan...