Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Min syrra önskar sig Lejonkungen på dvd i julklapp, och hon vill att man ska kunna välja mellan både svenskt och engelskt tal. Jag har...
Svar
7
· Visningar
688
Senast: hoppsann
·
Kropp & Själ Om ett sår varar och luktar lite sötaktigt, innebär det att det är infekterat eller kan ett sår vara/lukta utan att vara infekterat?
Svar
5
· Visningar
687
Senast: Kilauea
·
Samhälle Måste söka akut imorgon och räknar med att det kan bli dyrt. Jag har tandläkarskräck och inte varit på väldigt länge. Måste man betala...
Svar
4
· Visningar
1 155
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag använder extremt sällan parfym, dels för att jag ogillar parfym helt enkelt och dels för att jag arbetar med sjuka människor och kan... 2
Svar
27
· Visningar
3 815
Senast: tott
·
Skola & Jobb Nån som testat? Är det värt? Vad får man ”mer”?
Svar
0
· Visningar
276
Senast: Gimlan
·
Juridik & Ekonomi Hur mycket är normalt/vanligt att man betalar som inneboende, med eget rum och tillgång till resten av bostaden?
Svar
11
· Visningar
1 342
Senast: Rosett
·
Hemmet Alltså mitt hus har världens fulaste plåtfasad. Typ cremevitt med bajsbruna gavlar och knutar. I sommar är det dags för fönsterbyte -... 2
Svar
35
· Visningar
3 130
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kläder & Bli fin Hej det är så att jag skulle till skolan och sprutade för mycket av den starka parfymen på min pälsjacka. Parfymen har fastnet jätte bra...
Svar
1
· Visningar
1 926
Senast: Eloise
·
Hemmet Eftersom jag har det roliga med vattenläcka och behöver helrenovera mitt badrum så funderar jag således på att byta fönster när ändå...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har inga problem att sluta snusa (gjort det många gånger), det svåra för mig är att inte börja igen. Ofta i kombination att det t... 2
Svar
29
· Visningar
3 096
Senast: ExtraW
·
Hemmet Alltså jag håller på att bli knäpp... mina fönster blir aldrig bra! Kvittar hur mkt jag putsar dom, när solen kommer fram ser dom för...
Svar
12
· Visningar
1 441
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kultur Vila i frid. https://www.expressen.se/noje/marie-fredriksson-ar-dod-varldsstjarnan-blev-61-ar/ 2
Svar
22
· Visningar
2 247
Senast: Kakis
·
Relationer Jag har en kk som jag träffat i ett år. Det har varit ett par pauser på någon månad på min kks begäran men kkn har kommit tillbaka till... 2
Svar
37
· Visningar
9 067
Skola & Jobb Högst oklart vad jag vill med denna tråd... Men det kanske finns någon som har bra förslag på vad man kan göra... Eller så behöver jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 525
Senast: nickan1
·
Mat Jag har hittat ett recept på snittar som verkar mycket gott. Tunnbrödsrullar med bland annat rökt lax och pepparrot. Men jag vill ha en... 2
Svar
26
· Visningar
3 491
Senast: mackan
·
Hemmet Hej! Har nyss flyttat till lägenhet och har verkligen insett hur extremt dålig jag är på inredning. Ser förjävligt ut🙈 Det kan bli... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 685
Samhälle Väldigt intressant artikel, svårt att välja ut citat för att förmedla innehållet, hoppas jag lyckas väcka er nyfikenhet så att ni läser...
Svar
7
· Visningar
1 402
Senast: Badger
·
Kultur Här diskuterar vi allt kring musikhjälpen! Tittar ni? Skänker ni pengar? Vilken artist ser ni mest fram emot? Vad tycker ni om...
Svar
3
· Visningar
667
Senast: DazKanin
·
Fritid Sambon och jag åker till hans familj i Danmark över jul! För att göra resan lite lättare att uthärda tänkte vi stanna längs med vägen...
Svar
13
· Visningar
1 273
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Det må vara pinsamt, men jag erkönner. jag slåss med mina fotvårtor. Har haft sådana större delen av livet. Ibland är de borta och så... 2
Svar
21
· Visningar
3 495
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka