Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Nu vänder jag mig till allvetande buke! Jag har konstaterat att jag vill skaffa mig en hederlig gammal väckarklocka. Eller nåja, en...
Svar
16
· Visningar
1 876
Senast: Modest
·
Hemmet I kaminen brinner det snabbt som attan, veden brinner slut på nolltid? Vad kan man göra? Vem ringer man? sotaren? Har försökt justera...
Svar
13
· Visningar
4 919
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Hur mycket är pengar värda när orken är slut?
Svar
14
· Visningar
801
Senast: grodan21
·
Äldre Ett tips för er som är intresserade av vulkaner. Den berömda vulkanen Popocatepel i närheten av Mexico City fick ett stort utbrott för... 2
Svar
35
· Visningar
1 465
Senast: Amha
·
IT & mobiler Dottern på tio år vill köpa sig en drönare, jag har absolut noll koll och dåligt med ork att läsa in mig på ämnet så jag frågar er om...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Lingon
·
Skola & Jobb Någon som varit på en klassåterträff ? Hur var det ? 2 3
Svar
41
· Visningar
4 928
Senast: Korven
·
  • Låst
Äldre Förra tråden http://www.bukefalos.com/threads/jag-stor-mig-pa-del-6.1440847/page-100#post-18244139 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
123 766
Senast: LillaMy84
·
Tjatter Jag fortsätter i julens tecken med julklappar, det finns en tråd om sämsta man fått och sämsta man gett bort. Men vad är det mest udda... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 058
Senast: ameo
·
Kropp & Själ eller inte? Okej, behöver inte toughlove här utan enbart att skriva denna tråd var svårt nog och jag är inte nykter. Vet inte om...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Är det någon här på Buke som testat/använder NOOM för viktnedgång? Det låter himla bra, att det inte bara är kaloriräkning utan den...
Svar
5
· Visningar
2 900
Senast: Javan
·
R
  • Låst
Tjatter Startar en ny tråd då i detta viktiga ämne! 99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
75 492
  • Låst
Hemmet Har ni några spännande projekt planerade år 2017? Berätta isåfall! Planen för vårt hus ser i nuläget ut såhär: 1. Fiberanslutning. 2... 28 29 30
Svar
591
· Visningar
64 027
Senast: kolblakkur
·
Relationer Jag och min sambo har varit ett par i 10 år. Under dessa år har vi fått två barn och nu har vår relation bara gått utför. Vi bråkar hela...
Svar
19
· Visningar
1 502
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag är SÄMST på kändisar och sånt och håller på att bli galen då jag inte för mitt liv kan lista ut var jag sett denna person förut...
Svar
13
· Visningar
1 168
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Om man ska söka ett jobb där det är viktigt att man har god social förmåga, är det då meriterande att man hållt fackliga...
Svar
12
· Visningar
1 340
Kropp & Själ Behöver lite tipps om hur jag ska bli fri från detta. Har varit förkyld med hög snor tillverkning i flera veckor tror 4 veckor nu, har...
Svar
15
· Visningar
772
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Är det någon som har gjort det här och vad använde ni då? Blev ni nöjda? Jag köpte för några år sedan ett tandblekningskit hos...
Svar
1
· Visningar
468
IT & mobiler Jag funderar efter många år med iphone på att byta till android när det är dags för ny telefon. Ni som gjort detsamma, är ni nöjda? Vad...
Svar
15
· Visningar
1 140
Senast: Digbil
·
Kropp & Själ Lång text men jag behövde få ur mig det här och det är så många delar som spelar in att det inte gick att få det kortare, lämnar ut mig... 2
Svar
37
· Visningar
6 438
Senast: Qelina
·
Relationer La märke till att många i den där "utseende på din partner"-tråden föredrog långa män, gärna 185-190 cm eller så. Blev då lite nyfiken... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 898

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Balkong 2025
  • Ögonfärg
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka