Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Idag har det kommit ett förslag om att föräldraledigheten ska delas upp om fem månader till vardera förälder och fem månader som får... 13 14 15
Svar
285
· Visningar
15 811
Äldre Är rätt förtjust i detta själv: Light can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light - Albus... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 628
Senast: Tajger
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 783
Senast: MiaMia
·
Relationer Är man ett miffo då? Jag har haft flera förhållanden och det är alltid samma visa,i början är det mysigt, massa sängtid. Sen efter ett... 2
Svar
31
· Visningar
2 855
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag har gått på olika former av yoga av och till senaste åren, provat olika former av meditation etc och funderar på att gå en...
Svar
0
· Visningar
377
Senast: Buzzter
·
Tjatter Det har ju framkommit i diverse trådar att vi är några som firar julen själva, på eget initiativ eller inte. Jag tänkte någon kanske... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 286
Senast: SaraXX
·
Äldre Finns det något program som är som word och excel gratis? Håller på att skriva jobbansökningar och vill helst slippa köpa bara för det..
Svar
13
· Visningar
984
Senast: ptr
·
Tjatter Finns det någon sak som du måste stå ut med hemma som är din partners? Min man och jag har ungefär samma inredningssmak så jag trivs... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 209
Kropp & Själ Använder anonymt nick då ingen i min närhet vet om de här tankarna ännu. Mitt liv är egentligen är egentligen ganska bra men känner mig...
Svar
8
· Visningar
1 032
Senast: chandelier
·
Äldre Jag verkar vara den enda på Buke som gillar julmat/julbord, julgodis undantaget. Resten av julen bryr jag mig inte om, men jag älskar... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 420
Senast: Magnum
·
Tjatter Deltagarlista cirkus hemlig karamelldrottningen Lenis _CorpseBride_ qitis glömmerallt Hedinn LenaH fio Mistimed Paddington Lobelia... 35 36 37
Svar
731
· Visningar
19 333
Senast: Lenis
·
Äldre Behöver roa mig lite så vill höra om den värsta julklappen du fått :D Kommer väl samma tråd varje jul men det tål att upprepas! Så... 6 7 8
Svar
159
· Visningar
16 510
Senast: Ninnurur
·
Samhälle Jag ska troligen, eller rättare sagt vill, av lite olika anledningar, flytta från Stockholm till en mindre ort i Småland. Detta har... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 950
Senast: honung
·
Äldre Mamma hittade den i en påse med frysta räkor :love: 2
Svar
35
· Visningar
4 303
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag skulle behöva få en bättre självkänsla. Men hur gör man rent konkret för att få det? Någon som har tips att komma med?
Svar
1
· Visningar
344
Senast: Tranan
·
Äldre Hur gjorde ni när ni flyttade hemifrån? Blev det till hyresrätt, bostadsrätt? Vad var er planering om ni hade någon? När gjorde ni det... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 273
Senast: Björk
·
Hemmet Jag rev ner den hiskeligt fula tapeten i "finrummet" och kom tillslut ner till spånskivorna. Jag spacklade skarvarna mellan skivorna för...
Svar
15
· Visningar
6 863
Senast: Retina
·
Fritid Det stora Bukeoraklet kanske kan hjälpa mig. Medans mamma fortfarande levde så köpte hon en hel del böcker, och när de var upplästa så...
Svar
10
· Visningar
1 000
Senast: nickan1
·
Svar
0
· Visningar
310
Äldre Jag har gjort en tankevurpa och insåg att jag inte kommer hinna beställa ny foundation innan vi ska ut och resa på lördag utan behöver...
Svar
6
· Visningar
654
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka