Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Det verkar vara helt hopplöst att få. Jag väntar och väntar men inget händer. Jag rasade mentalt ganska snart efter att semestern tog... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 836
Senast: akleja
·
Äldre Vad tycker ni är bästa salladen till mat? Jag blev salladsansvarig, maten som ska ätas är kyckling med bacon runt, rotfrukter i ugn och... 2
Svar
23
· Visningar
1 613
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Har haft kliande hårbotten i typ två år och testat alla receptfria som finns utan resultat. Bytte till Maria Nila head and hair heal nu... 2
Svar
35
· Visningar
3 688
Senast: touche
·
Äldre Ska börja ett nytt jobb om några veckor där man har bestämda arbetskläder. Vårdklänning till vita leggings... svarta sandaler till...
Svar
16
· Visningar
1 079
Senast: eldkyss
·
Samhälle Jag såg en artikel om en familj som är fast på en flygplats https://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article27127233.ab...
Svar
1
· Visningar
562
Kropp & Själ Finns det någon här som bor ensam i hus? Eller har egen gård? Hur funkar det? Jag har alltid trott att man måste vara två för att få... 2
Svar
23
· Visningar
2 735
Äldre Nån som har ett bra tips på en bra kokbok för vardagsmat? Önskemål: *Ganska enkla/snabba recept med inte alltför många ingredienser...
Svar
18
· Visningar
1 451
Senast: Lager
·
Kropp & Själ Är det någon som har erfarenhet av förmaksfladder, i hjärtat alltså? Min man har detta nu, andra gången inom loppet av en vecka. Han... 2
Svar
24
· Visningar
2 226
Tjatter Nu är ännu en hysteri-rea (snart?) igång! Vad ska ni shoppa? Vilka erbjudanden får man inte missa? Det jag själv kan komma på på rak... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 892
Äldre Befinner mig just nu på Teneriffa, har tre dagar kvar och undrar om det är någon som har tips på ett turridningsställe med lite kvalite...
Svar
2
· Visningar
650
Senast: Petronilla
·
IT & mobiler Nån som har en aning om vad som kan vara felet på vår dator? Den är högst 3 år gammal och har inte haft problem tidigare. Nu plötsligt... 2
Svar
21
· Visningar
2 738
Senast: Anders
·
IT & mobiler Åh gud säg att någon här är bra på blockprogrammering och gärna är van vid scratch? Jag sitter med ett ordspel där spelaren ska lista...
Svar
2
· Visningar
495
Senast: Monifa
·
Äldre Hoppas att detta inte räkas som efterlysning eller dyligt Gillar att blogga och gör de från och till. Är på hobbynivå men skulle kunna...
Svar
5
· Visningar
663
Senast: cili
·
Äldre Bomba mig med förslag på alkoholfria drinkar! Inte "bara" Shirley Temple, men grenadine verkar vara en vanlig ingrediens, är det gott...
Svar
1
· Visningar
317
Senast: Spyro192
·
Relationer Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva det här utan att framstå som en väldigt osympatisk person men jag inser mer och mer att jag inte... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 679
Senast: Badger
·
Äldre Mat vill man ju helst köpa så man vet att djuren har haft det så bra som möjligt. Helst från gårdsslakterier och liknande. Vilket ju så... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 987
Senast: 95johsv
·
Samhälle Eftersom A-kassan har stängt och inte verkar ha någon mail så tänker jag att jag frågar bukeoraklet :bow::bow: Jag har varit sjukskriven...
Svar
0
· Visningar
732
Senast: SiZo
·
Äldre Jag bakade i dag vad ICA kallade tunnbrod :confused: ... Det ar det inte. Det ar gott :) och riktigt "crispy", men det varken smakar som... 2
Svar
21
· Visningar
1 602
Senast: ptr
·
Äldre Vad har ni telefonen? Något roligt ni kan rekommendera?
Svar
0
· Visningar
247
Senast: Mirre
·
Samhälle Här är tråden för oss som aktivt tänkt konsumera mindre 2018 och kan behöva lite stöttning, bolla tankar inför ett köp och få tips på... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 105
Senast: Sofie_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Födda-24