Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

F
Kropp & Själ Jag ska fylla det med mer kärlek till mig själv. Jag ska träna mig själv och mina hundar, ta min examen, sälja boendet och investera i... 2
Svar
29
· Visningar
1 405
Senast: purity_666
·
Relationer Hej, I våras bröt jag och mitt ex upp då jag ansåg han hade problem med alkohol m.m och kom från en stökig barndom och var väldigt...
Svar
10
· Visningar
1 283
Senast: svea
·
Äldre Vad ska ni äta på nyår? Stor bjudning eller ensamt firande? Eller blir det på restaurang? Har ni någon "klassisk" nyårsmat som ni brukar... 10 11 12
Svar
221
· Visningar
17 640
Senast: Sofie_B
·
Kropp & Själ Igår var jag med om en liten olycka ( läs hästspark) och besökte akuten. Nu behöver jag läkarjournalen till mitt försäkringsbolag. Hur...
Svar
9
· Visningar
780
Senast: IsisEm
·
Kropp & Själ Är det någon som har oturen att ha erfarenhet av hjärntumörer och vill dela med sig? Kanske finns det någon med en solskenshistoria? En... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 726
Senast: HeleneK
·
Relationer Hej Det är så att jag är gift sen några år tillbaka men har nu tagit beslutet att det är bäst vi går isär. Detta är inte på grund av... 14 15 16
Svar
316
· Visningar
26 638
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Jag har genom åren testat både 5:2 och viktväktarna, tycker båda funkar och att det finn positiva och negativa grejer med båda sätten...
Svar
7
· Visningar
1 544
Senast: Fille
·
Äldre Vilka välgörenhetsorganisationer väljer ni att donera till och varför? 2 3
Svar
48
· Visningar
2 757
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag undrar om någon här har träffat en släkting som haft alzheimers och förmodligen inte kommit ihåg en? Hur var det? Nu när mormor... 2
Svar
20
· Visningar
1 682
Senast: ptr
·
Tjatter Jag ska sluta klä på mig. Med tanke på att jag aldrig har byxor eller strumpor på mig hemma så känns det som ett löfte jag kan lyckas... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 533
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Ännu en klådtråd idag, men ej om underliv. Jag har senaste 2-3 veckorna haft klåda på kroppen. Överallt utom i ansikte, hårbotten...
Svar
17
· Visningar
1 860
Senast: Retina
·
Kropp & Själ Jag är extremt torr såhär vintertid. Blir smärtsamt påmind om det varje gång jag duschar, hela jag blir röd och det kliiiaaar och... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 157
Senast: Solvira
·
Äldre Min man vill testa att äta vegetariskt (laktos-ovo) på heltid. Idag äter vi kanske 1-2 gånger i veckan. Min mage tål tyvärr inte så...
Svar
12
· Visningar
1 522
Senast: Lingon
·
Fritid Varje år pratar och drömmer vi om en fjällstuga. Vintersportsintresset har vi alla i familjen, men i Östergötland verkar vintern vara...
Svar
12
· Visningar
1 703
Senast: Derivata
·
IT & mobiler De ändrar gränssnitt hela tiden - nu kan jag inte hitta länkar som går att använda på Buke vare sig i webversionen eller i appen. Lyckas...
Svar
7
· Visningar
630
Senast: mandalaki
·
Hemmet Vi har bestämt att installera en kamin i huset till nästa vinter så nu vill jag ha lite inspiration. Måste väl finnas några här som har...
Svar
17
· Visningar
2 822
Senast: Miao
·
Äldre Vet någon vilka kanaler på radio som inte har fyrverkerier vid 12 slaget?
Svar
2
· Visningar
670
Senast: nullo-modo
·
Samhälle Jag är lite besviken över att rövhatt inte kvalade in (kom igen Buke, vi måste börja använda det meeer så att Språkrådet får upp... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
8 783
Senast: Jeps
·
IT & mobiler Jag ska installera om mitt operativsystem på dator, i samma veva tänkte jag även byta hårddisk som operativsystemet ligger på. Jag blir... 2
Svar
31
· Visningar
1 844
Äldre Vilka delar av landet har tillgång till ambulanshelikopter? Vilka har det inte? Hur ser avståndet till akutsjukhus ut? (förvirrade... 2
Svar
34
· Visningar
2 441
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Balkong 2025
  • Ögonfärg
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur