Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag letar typ täckbyxor som ska vara vatten och vindavvisande, gärna något fodrade, för långa och tjocka ben och inte allt för dyra. Har...
Svar
9
· Visningar
746
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter Ni vet hur man gör, förra tråden hittar ni här... 99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
66 820
Tjatter Det här stör mig. I-landsproblem deluxe. Som exempel: jag har 2 hundar. Väldigt många godisförpackningar har 3,5,7 godisbitar. Varför... 2
Svar
34
· Visningar
2 450
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Eftersom min förra tråd spårade ur så startar jag en ny som enbart ska handla om min kommande flytt. Igår la kroppen och hjärnan av helt... 8 9 10
Svar
180
· Visningar
14 559
Senast: åke
·
Samhälle I dagens läge ska ju allting vara PK och folk blir kränkta av allt möjligt. Nu efter halloween har jag lästa massa artiklar om folks... 9 10 11
Svar
211
· Visningar
15 664
Senast: Badger
·
Hemmet Jag vet att det inte är speciellt ovanligt med ombygda lador som bostäder, är det någon här som har erfarenhet av det? En ide har... 6 7 8
Svar
156
· Visningar
64 166
Senast: Migo
·
Äldre Vilka sidor kollar ni på efter nya jobb? Arbetsförmedlingen? mer?
Svar
3
· Visningar
467
Senast: nullo-modo
·
Skola & Jobb Jag har precis blivit fackligt ombud och har, med kort varsel, blivit kallad till en anställningsintervjuer av kandidater för en tjänst...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: Mixoman
·
Kropp & Själ Behöver tips igen, som alltid när jag ska köpa nåt^^ Finns ju för mycket att välja på! Jag har aldrig ens provat en ögonfransböjare...
Svar
18
· Visningar
1 047
Äldre Såg på svtplay https://www.svtplay.se/video/2722982/dvargflodhastens-hemliga-liv/dvargflodhastens-hemliga-liv-avsnitt-1 (kan ses till 21...
Svar
5
· Visningar
750
Senast: lizan
·
Samhälle Hur ska vi komma ifrån vår benägenhet att alltid skylla på fylla? Män som outats i #metoo har förklarat att de var berusade och inte... 12 13 14
Svar
267
· Visningar
15 699
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag skaffade linser för ett par veckor sedan, det var kanske 10 år sedan sist och det var ju sådär att se sin spegelbild igen. 1) jag... 2
Svar
29
· Visningar
3 163
Skola & Jobb Även om jag precis börjat min utbildning, så är jag ändå lite nyfiken på tiden efter studierna. Vad kan man egentligen jobba med som... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 665
Kropp & Själ Varning långt inlägg... Jag har ett jättejobbigt problem som jag sökt hjälp för - men läkarna hittar inget fel. Jag har (vad jag kallar... 2
Svar
28
· Visningar
10 137
Senast: Twihard
·
Äldre Ska tillbringa helgen i Stockholm. Mest jobb men lite nöje (eller ja, jobbet är ju nöje, men ändå) och äta ska man ju. Varje gång jag är... 2
Svar
35
· Visningar
2 025
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Lång historia kort jag har en visdomstand som jävlats sedan i måndags. Ska till tandläkaren på torsdag för att förhoppningsvis dra ut...
Svar
4
· Visningar
679
Senast: Piek
·
Äldre Ska på hästtävling men vet inte om jag vågar åka? Blötsnö, runt nollan och har inte hunnit byta däck ännu. Dock har jag tung bil med...
Svar
14
· Visningar
939
Senast: avslutat medlemskap
·
Trädgård & Växter Av de pumpor jag planterade i våras så var det i princip bara Banana Pink som gavnågot. Jag har ett halvdussin i gästhuset på lagring. I...
Svar
0
· Visningar
773
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Har funderingar på att byta jobb, och undrar om någon har koll på vad som gäller ifall jag säger upp mig tar en ickefast anställning. Om...
Svar
9
· Visningar
3 490

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka