Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Eftersom min förra tråd spårade ur så startar jag en ny som enbart ska handla om min kommande flytt.
Igår la kroppen och hjärnan av helt...
Skola & Jobb
Jag har precis blivit fackligt ombud och har, med kort varsel, blivit kallad till en anställningsintervjuer av kandidater för en tjänst...
Kropp & Själ
Varning långt inlägg...
Jag har ett jättejobbigt problem som jag sökt hjälp för - men läkarna hittar inget fel. Jag har (vad jag kallar...
Trädgård & Växter
Av de pumpor jag planterade i våras så var det i princip bara Banana Pink som gavnågot. Jag har ett halvdussin i gästhuset på lagring.
I...
Skola & Jobb
Har funderingar på att byta jobb, och undrar om någon har koll på vad som gäller ifall jag säger upp mig tar en ickefast anställning. Om...