Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag var inne och kollade tidsrapporteringen för jobbet (som måste göras för annars får man aldrig rätt lön trots att vi har...
Svar
2
· Visningar
622
Senast: BernT
·
Hemmet Bor för tillfället i ett hus med enskilt vatten och har fått problem med att jag inte känner mig ren efter dusch, blir liksom kladdig... 2 3
Svar
51
· Visningar
7 695
Senast: Kjerulfia
·
Äldre Vilka ska åka till Stockholm Horse Show i år? Jag ska åka dit på söndagen, gå på kvällsshowen. Är nästan tradition i min familj
Svar
14
· Visningar
859
Senast: Soffan74
·
Äldre Jag tänkte kolla igenom gamla bilder förut på mitt icloud-konto men kan inte hitta äldre bilder än från september 2016. Alla...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Hej hej, Sammanfattningsvis har jag haft ett skitår. Jag började förra året på ett jobb jag grät på redan första månaden, bytt chef 3... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 041
Senast: Lobelia
·
Samhälle När man i media hör om tsunamis och andra naturkatastrofer dränks vi information(!) om USA, Thailand, Bangladesh, Australien m fl...
Svar
18
· Visningar
1 630
Senast: Mia_R
·
Hemmet Både sambon och jag längtar efter att bo på landet. Kunna ha hästarna hemma och äga lite mark. Men, det blir sällan några hästgårdar... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 379
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Köpt ett par Meindl Kansas Lady i nubuck som ska gå in. Säljaren sade inget om att de skulle gås in på nått speciellt sätt (dock inte ge...
Svar
6
· Visningar
598
Senast: Ramona
·
Äldre Snälla, hjälp mig att stilla mitt sinne! Jag och min sambo skulle boka en hotellnatt i Bollnäs 4-5/11 men det finns inte ett enda... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 378
Senast: Badger
·
Hemmet Vi gjorde en vattenanalys då vi snart ska få en bebis och tänkte mest på nitrithalten. Det finns nitrit i vattnet så barn under 3 skulle... 2 3
Svar
43
· Visningar
12 951
Senast: Cilla89a
·
Äldre Jag undrar om någon har varit på Sicilien och kan berätta lite mer. Jag funderar på att åka dit med barnen (då nästan 6 år och 8 år). Är...
Svar
0
· Visningar
407
Senast: nyttnick
·
Äldre Efter påståenden om brottslighet o stulna vapen som används i samband med brott så "lobbar" nu en folkpartistisk eu representant för... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
11 074
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har den senaste tiden besvärats av att jag börjar lukta svett snabbare än vanligt efter en dusch. Jag känner att jag egentligen... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 939
Senast: 95johsv
·
Äldre Sitter och grubblar över hur jag ska få in bara gratisutbudet, svt1, 2, kunskapskanalen osv. Situationen är följande: flerfamiljshus...
Svar
9
· Visningar
607
Senast: tictac
·
Kropp & Själ nästan varje gång jag är hos tandläkaren funderar jag på att skapa en liknade tråd. Nu i förra veckan blev jag korsförhörd igen, när jag... 2
Svar
29
· Visningar
2 936
Senast: lady_vip
·
Äldre Jag tänkte att eftersom det fanns fler ölfantaster så kan vi väll starta en egen diskussionstråd om detta istället för att kapa Öl att... 2
Svar
24
· Visningar
1 119
Senast: Linta
·
Samhälle Jag har fått en påminnelse för en förfallen faktura, problemet är bara att jag aldrig fått någon faktura? Det gäller en... 2
Svar
33
· Visningar
3 351
Senast: Migo
·
Äldre Efter att jag flög av hästen igår och skadade mig "lite grann" så rasar umgängeskretsen då faktiskt ingen visste att jag ens var ute och...
Svar
17
· Visningar
2 725
Senast: fio
·
Äldre Jag dricker inte själv öl. Men jag gillar att kunna bjuda på saker hemma även om jag inte själv tycker om det. Därför vill jag gärna... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 119
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag behöver köpa nya mjukisbyxor och behöver tips! Jag vill att de ska hålla länge utan att bli noppiga! De ska ha resår/muddar längst... 2
Svar
32
· Visningar
3 264

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka