Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska göra. Livet krisar. Jag har alltid stått pall för allt. Men den här veckan har jag bara varit på jobbet 3... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 101
Senast: Sleepy
·
Äldre Jag säger bara: Koreansk mat! Tyvärr kryllar det inte av koreanska restauranger på min hemort, och något Koreatown har vi verkligen inte... 2
Svar
25
· Visningar
1 870
Senast: escodobe
·
IT & mobiler Vill ladda upp filmer för att en person ska få tillgång till dem. Var gör jag det lättast?
Svar
1
· Visningar
372
Senast: astronaut
·
Äldre Det här är lite som efterlysningarna på låtar. Jag har extremt lite och dålig info, så pass att jag skulle skämmas om jag besvärade en... 2
Svar
25
· Visningar
2 247
Senast: Septicemia
·
Kropp & Själ Jag är beroende av Celsius. Dricker en om dagen. Händer att det blir två. Om man för enkelhetens skull säger att dom kostar 20kr styck... 6 7 8
Svar
153
· Visningar
8 781
Senast: Thrillie
·
Äldre Jag är rätt lat, eller hittar gärna genvägar på saker. När jag tänker efter gör det mig omedvetet miljövänlig i många fall. Har ni såna... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 239
Senast: Efwa
·
Fritid Jag har köpt ett babygym och var noga med att det skulle vara från en rökfri säljare - men jag hade väl aldrig kunnat ana att folk... 2 3
Svar
49
· Visningar
19 599
Senast: Riru
·
Kropp & Själ Nu är det så att jag går i min mörka period min morfar gick ju bort i somras så jag går genom en sorgeprocess det är inte kul alls men...
Svar
6
· Visningar
849
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Någon som har tips på gott te man kan dricka på kvällen, utan koffein? Har läst om kamomillte men jag är lite kräsen med smak.. Hade... 2
Svar
37
· Visningar
2 560
Senast: em-pirre
·
  • Låst
Äldre Jag provar väl,ingen annan verkar känna sig manad. (beror bergis på dom :devil: siffrorna) 99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
59 749
Senast: hastflicka
·
Äldre Vad har ni för rutiner när det gäller att betala era räkningar? Betalar ni en gång i månaden, precis vid löning eller betalar ni kanske... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 525
Senast: farin
·
Fritid Jag bakar ju gärna glutenfritt. Speciellt cup cakes, kladdkakor och smulpajer. Idag bör jag baka och jag tänkte göra bananrutor med...
Svar
9
· Visningar
632
Senast: YaHilweh
·
Skola & Jobb Har sett att ni är många från Uppsala här och som pluggar på SLU å tänker kolla om ni har nå svar på mina funderingar :). Jag vill jobba... 4 5 6
Svar
119
· Visningar
10 846
Senast: Emiro
·
IT & mobiler Hur mycket räcker 6 GB surf till på en ipone eller dator? En dags surf? Inga filmer, utan släktforning tidningar o liknande ska surfen...
Svar
18
· Visningar
1 821
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Ännu en själslig tråd om lakan, men den här gången undrar jag hur du hanterar dra-på-lakan, detta jäkla otyg? (Jag vet att @honung... 2
Svar
20
· Visningar
1 623
Senast: Sleepy
·
Hemmet Min hall är pytteliten, 2,5 kvadrat varav det mesta är dörrar.... Den är som en rektangel och på varje sida finns en dörr; ytterdörr...
Svar
4
· Visningar
512
Senast: Trissa
·
Äldre Fick mail från Instagram om att jag hade problem med att logga in och sen en länk för att återställa lösenord? Klickade inte men mailet...
Svar
2
· Visningar
512
Senast: durachiny
·
Äldre Ja, funkar det? Blir oumphen ätlig när man värmer den i micron?
Svar
1
· Visningar
2 481
Senast: Tilja
·
Äldre Börjar skutan att vända till en bättre kurs nu? SD ner..markant och M upp, även det markant. Bådar gott inför valet ;) Tänk vad bra det...
Svar
5
· Visningar
494
Hemmet Vi har ett hus från 1939 med betonggolv i källaren. Tackolov inga uppreglade väggar men i det som är gästrum ligger det laminatgolv. Vid...
Svar
13
· Visningar
4 947
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka