Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har till och från ätit p-piller sen 2011 med ganska långa uppehåll pågrund av försök till barn, nu började jag med p-piller igen för...
Svar
1
· Visningar
416
Senast: Lipperta
·
Fritid Jag har sökt lite på nätet efter en rund mikrolåda med ventil i locket för att ta med soppa i till jobbet. Har tre stycken idag som är...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: marytwice
·
Samhälle https://www.cafe.se/musse-hasselvall-i-have/ Jag tyckte det var en mycket bra artikel att ha med i den tidningen. Kändes som han hade... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
7 974
Senast: Fruentimber
·
Relationer I boken jag skriver just nu har jag lite problem med en person som jag inte riktigt får att hänga ihop. Känner att jag skulle behöva... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 692
Senast: coolia
·
Kropp & Själ Jag arbetar på kontor och sitter vid min dator i princip 8 timmar per dag. Den sista månaden känner jag ofta att jag i slutet av...
Svar
8
· Visningar
1 050
Senast: GoLightly
·
Äldre Jag och en vän har varann som nära vänner, jag kan se allt han postar men han kan bara se mina offentliga statusar. Vad är det vi inte...
Svar
2
· Visningar
408
Senast: mandalaki
·
Äldre Vad är motsatsen till att krypa ner i en nybäddad säng med sträckta lakan? En bäddmadrass som verkar vilja flytta hemifrån, och därför... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
11 691
Senast: Fibusen
·
Äldre Jag har fått ett par riktigt, riktigt fina jodphurs i födelsedadspresent :love: Dessvärre är de liiite små. De är 38,5 och jag har i...
Svar
9
· Visningar
2 309
Senast: Fibusen
·
Äldre Jag är ute efter en fin höstjacka då jag har hamnat i en liten svacka där jag känner mig rätt så ful. :/ just nu har jag en... 2
Svar
24
· Visningar
2 435
Senast: Lurvidur
·
Äldre Nu är det äntligen dags att köpa en ordentlig bil! :D Men vad sjutton söker vi? Både jag och sambon är totalt ointresserade av bilar och... 2
Svar
35
· Visningar
1 803
Senast: Sar
·
Kropp & Själ jag har efter 9 års uppehåll från allt vad preventivmedel heter nu blivit övertalad av barnmorskan att börja käka mellanpiller (som de... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
16 411
Senast: Soffan74
·
Äldre https://www.expressen.se/nyheter/jagarna-plagade-rovdjuren-till-dods/ :rage::rage::rage::rage: Fy faan, hoppas de får stränga straff o... 4 5 6
Svar
119
· Visningar
5 010
Senast: Borttaget konto
·
Hemmet Kära bukeoraklet! Jag letar en matta till sonens rum, den ska vara rätt stor (runt 170*220 plus minus någon decimeter), den ska vara i...
Svar
13
· Visningar
753
Äldre Får besök på fredag och skulle vilja bjuda på nån enkel med god lunch. Helst inte så jätte matig då det blir lammfilé med tillbehör på...
Svar
14
· Visningar
1 420
Senast: tott
·
Äldre Är någon mer än jag som reagerade på tv programmet där döttrarna ska lära sina pappor att rida med vägledning av Malin. B som går på...
Svar
2
· Visningar
451
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Nu behöver jag bukehjälp, eftersom jag inte vet hur sjutton vi ska gå vidare med saker och ting. I min släkt finns en person som är... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 180
Senast: Kilauea
·
Äldre Jag sitter med ett abonnemang som gäller för både surfplatta och telefon som går ut nu i november, telefonen har jag redan kollat upp... 2
Svar
22
· Visningar
1 379
Senast: Petronilla
·
Fritid De snöar i fjällen idag. Just därför har jag börjat fundera på en ny julgran.... Vi köpte vår gran julen -85, så den har av förklarliga... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 412
Skola & Jobb Vad har ni för erfarenheter av människor i er närhet som har förföljelsemani? Att de känner sig förföljda? Jagade? Jag tror att jag...
Svar
7
· Visningar
859
Senast: Parrot
·
Kropp & Själ Tips mot torra, tråkiga händer? Nu när det blir kallare igen så börjar händerna kännas som sandpapper. Jag använder en halvfet kräm... 2
Svar
37
· Visningar
2 035

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka