Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ni vet dom där tavlorna som såldes överallt förut. De där med tigrarna och lejonen där det var en illusion av att dom liksom stod ut...
Svar
7
· Visningar
845
Senast: Elo
·
Fritid Om jag vill impregnera trä, så att det tål att stå utomhus så länge som möjligt utan att börja murkna - bör jag då välja linolja eller... 2
Svar
31
· Visningar
3 741
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag har beslutsångest över vilken färg vår nya soffa ska ha, så tänkte smart att jag kunde säkert redigera en bild utifrån tygproverna...
Svar
2
· Visningar
631
Senast: Septicemia
·
Äldre Onekligen bra priser, men kan man verkligen lita på priserna? Tillkommer det tull? Dolda kostnader? Ni som beställt därifrån, är ni... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 243
Senast: Lobelia
·
Äldre Nån som jobbar med trafikregler här? Eller kanske har en kunnig trafikpolis i gömmorna? Jag funderar på påbudsmärke som sitter i början...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Ligger vaken och är lite paranoid utan någon att prata med, så skriver här... Jag har haft problem med min höft i ca 6 år och ryggen... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 782
Äldre Dagens Nyheter och Sveriges radio har artiklar om Spionerande appar.... Appar som håller koll på oss när vi inte använder dem.... Någon...
Svar
8
· Visningar
1 079
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Jag undrar om det går att få bort kontakter ifrån messenger. När man har accepterat meddelanden från någon så hittar jag inget sätt att... 2
Svar
23
· Visningar
13 447
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Sen i maj har jag smärtproblem som bara blir värre och jag orkar inget. Min ork blir bara sämre och jag kan inte gå uppför en trappa...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: svea
·
Äldre Kära buke, vi har lite problem här - en themesong har fastnat i hjärnan sen dagar tillbaka men vi kan inte komma på vad det är från...
Svar
9
· Visningar
723
Senast: gul_zebra
·
Fritid Jag har en planlösning i skala 1:100 som när jag skriver ut den om det på pappret stämmer är så att 1 meter i verkligheten motsvaras av... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 272
Senast: Koltrast
·
Skola & Jobb Hej! Så. Jag jobbar inom mediabranschen, har de senaste månaderna blivit kontaktad av rekryterare/jobb-grejer. Tackat nej pga av... 2
Svar
39
· Visningar
6 316
Skola & Jobb Blev nyfiken pga en tråd i "barn". Ni som jobbar natt, vad jobbar ni med? :) 2 3
Svar
56
· Visningar
4 886
Senast: nullo-modo
·
Mat Okej, det är ett issue jag inser det nu. Jag har problem med mitt ätande. Jag äter för mycket och jag äter inte bra! Jag försöker äta...
Svar
8
· Visningar
1 090
Senast: Frankie
·
Äldre Hej, har en kort fråga som jag försökt goggla på utan att lyckas, så hoppas att någon här vet :) Får en reporter ringa upp mig och... 2
Svar
20
· Visningar
2 446
Senast: mandalaki
·
Äldre I slutet av nästa sommar går kontraktet på min lägenhet ut och likaså mitt uppdrag/jobb och har därför egentligen ingen "anledning" till... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 186
Kropp & Själ Jag vill komma igång med träning utöver mina hundpromenader. Har i omgångar försökt med gym/gruppträning men det blir i realiteten max...
Svar
2
· Visningar
495
Senast: Lejanna
·
Relationer Bor med en man som så fort jag vill prata om problem i vår relation så avleder han mig och börjar prata om vad han är missnöjd med... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
9 300
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ I den fabulösa dejtingtråden kom det upp ett synnerligen intressant ämne, nämligen känslor och hur man ska eller ska inte agera på dem... 2
Svar
25
· Visningar
1 675
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag funderar på om jag skulle skämma bort mig själv genom att gå och få en massage. Det finns en massör en bit bort och det som erbjuds...
Svar
12
· Visningar
1 366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka