Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ denna diagnos som det skämtas friskt om. Men det är smärtsamt! Jag har enbart fotriktiga skor i rätt storlek men jag drabbas ändå. När...
Svar
11
· Visningar
875
Senast: Soffan74
·
Relationer Hej Bullen! Jag är en tjej som har ett problem. Jag har pratat ett tag med en kille som är väldigt trevlig. Vi spenderade en heldag...
Svar
15
· Visningar
1 722
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Kan man ha det? Antingen är jag gravid eller så har min kropp bara tokspårat. Först fick jag det alldeles för tidigt både den här och...
Svar
3
· Visningar
1 317
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Har någon använt panelskivor? Blir resultatet bra? Jag funderar på sådana till min hall, men inte ända upp till taket, utan bröstpanel...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Jag verkligen älskar bacon. Men jag är medveten om hur ohälsosamt det är. Med tiden har jag minskat intaget men nu vill jag sluta helt... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 910
Senast: Lager
·
Tjatter Efter många år som buke-beroende kraschade mitt liv och kantades av skilsmässa, bråk, ätstörning, osv och jag tog en paus från allt som... 2
Svar
26
· Visningar
2 388
Senast: Red_Chili
·
Äldre Jag har börjat tröttna på min dammsugare, och vill köpa en ny. Kravet jag har är att den ska vara bra att suga upp katthår, och...
Svar
17
· Visningar
1 573
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är INTE ute efter att kritisera någon eller trasha något. Jag undrar uppriktigt: vad är grejen med sådana där stora örhängen som... 5 6 7
Svar
130
· Visningar
17 207
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Hjälp mig, bukeakuten. Om jag sover på rygg, ens bara en kvart, så fuckar min ländrygg ur. Jag vaknar av smärtan, och den är...
Svar
16
· Visningar
3 343
Senast: Whirlie
·
Kropp & Själ Funderade på om det skulle bli en ny tråd eller lägga i någon annan. Men.. I DN skriver de idag om att det nu finns vetenskapliga bevis... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 196
Senast: Mia_R
·
Äldre Jag var helt besviken på min pumpaodling i år fick inte ens hälften av vad jag fick förra året per planta. Men nu när jag skördat... 2
Svar
24
· Visningar
2 300
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har kommit fram till att jag vill gå över till mineralsmink, men läser och läser. Vilket är egentligen bäst? Vad använder ni och är... 2
Svar
33
· Visningar
2 211
Skola & Jobb Jag funderar på att köpa en begagnad paketbil, t.ex. en VW Caddy, Citroen Berlingo, Peugeot Partner eller liknande. Tänkt... 2
Svar
22
· Visningar
1 676
Senast: Masse
·
Hemmet Efter att ha haft en dyr vattenskada i mitt nuvarande badrum är jag jättenojjig när jag ska köpa ny lägenhet. Jag har hittat en som jag...
Svar
4
· Visningar
1 419
Senast: Hyacinth
·
Samhälle Bra artikel https://www.sydsvenskan.se/2017-08-21/sopbanta-och-spara-tid om att vi har för mycket förpackningar bl a. Jag håller med och... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 336
Senast: 95johsv
·
Samhälle Hur gör man det på bästa sätt? Kan snabbt försöka dra min situation. Jag har en leverfläck som alltid kliar, har flertalet gånger kliat...
Svar
10
· Visningar
2 050
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Jag har varit på anställningsintervju till ett jobb som jag verkligen, verkligen vill ha. Både nuvarande och eventuellt kommande...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: a1agnlju
·
Äldre Jag har förstått att många Bukefalister bor på landet, och som jag nämnt några gånger här så är jag ibland lite sugen på att flytta ut... 9 10 11
Svar
219
· Visningar
12 706
Senast: Petruska
·
Äldre På IKEA har jag en gång hittat små plastdjur som man fryser och sen lägger i glaset för att hålla en dryck kall. Nu hittar jag inte den...
Svar
5
· Visningar
697
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Konstig fråga kanske men hur avklädd brukar man vara hos kiropraktor? Jag ska dit kl 12, ska kolla nacken/halsen. Tänkte ta typ... 2
Svar
24
· Visningar
2 986

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka