Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag ska hålla en avslutande redovisning om min LIA-period, Lia är en slags praktik som ingår i YH-utbildningar, på fredag, d v s om två...
Svar
5
· Visningar
580
Senast: Smulu
·
Äldre Jag vet att det förut fanns en funktion på Facebook om man "blev tvungen" att lägga till någon som vän, men inte vill att den skall...
Svar
16
· Visningar
922
Senast: fio
·
Äldre Det började redan i höstas. Jag fick ett meddelande på mobilen om att någon hade fösökt att logga in på min mail. Bytte givetvis...
Svar
7
· Visningar
1 033
Senast: alazzi
·
  • Låst
Fritid Jag trodde aldrig att jag skulle kunna operera mig "skönhetsmässigt" men då mina hängande ögonlock irriterar mig så har jag i alla fall...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Rie
·
Äldre Den 17/6 ska jag gifta mig i all hemlighet och hast (ni som känner mig IRL får gärna hålla den här informationen för er själva), och jag...
Svar
13
· Visningar
2 360
Senast: ztsu
·
Äldre Jag tänker ibland på var jag skulle bosätta mig om jag skulle lämna Stockholm. Om jag söker nånstans med god kollektivtrafik (måste ju... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 506
Senast: ztsu
·
Skola & Jobb som många andra bloggar jag och har nu ett sådant läsunderlag att jag fått förfrågan om annons/betalda inlägg Så nu vill jag starta ett...
Svar
13
· Visningar
1 342
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre Hej! Jag har en digitalkamera som jag haft ett par år och den har funkat finfint, men sedan en tid blir bilderna suddiga =( och suddiga... 2
Svar
20
· Visningar
1 264
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ ... eftersom min gamla slog gnistor och släckte ner halva lägenheten igår :nailbiting: Den jag hade innan det small också sönder så det...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: skerper
·
Hemmet Idag fick vi tillgång till vår nya lägenhet och flyttlasset går till helgen :love: Vi har inte fått någon besiktning på den innan...
Svar
13
· Visningar
7 831
Senast: MissFideli
·
Äldre Någon har begärt ut patientjournaler och kammarrätten gav personen rätt. Hur kan det vara möjligt...
Svar
10
· Visningar
1 851
Senast: _Elly_
·
Äldre Ok helt oväsentligt men ska på fest imorgon, cocktails och dans. Klädsel smoking om nu det har någon betydelse. Lila knälång klänning...
Svar
13
· Visningar
1 249
Senast: Karfitsa
·
Hemmet Hur gör man bäst? Vi har tagit ner en duschvägg och nu är det kvar en bred silikonsträng horisontellt längs med väggen där duschväggen...
Svar
4
· Visningar
3 683
Tjatter Nu märks det att dagarna blivit längre och idag hörde jag talgoxens vårsång för första gången i år. Hur långt har våren kommit hos dig? 2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 241
Senast: Diderot
·
Kropp & Själ Ja, till hästarna har ju iaf vissa här järnkoll på vilka mineraler och vitaminer man bör ge, vilka som har bäst upptag osv. Men hur är... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 659
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Någon här som gjort det? Fick du några biverkningar efteråt? Bältros är väl rätt smärtsamt så jag funderar på att ta vaccin, tyvärr är... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 264
Senast: CillaW
·
Fritid Hur förstorar jag följande på bästa sätt, dubbla rakt av eller finns det något annat tillvägagångssätt? 1. Chain 10. 2. Skip the first...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: majola
·
Kropp & Själ I ungefär 3 veckors tid har jag haft nervryckningar i mitt vänsteröga. Första dagarna var det nästan konstant men sedan har det kommit... 2
Svar
30
· Visningar
1 499
Senast: Rosett
·
Äldre Nu börjar det bli riktigt sommarvarm, iaf i min del av landet. Vilket innebär att åtminstone jag börjar klä mig i lite svalare kläder... 19 20 21
Svar
413
· Visningar
25 953
Senast: Anders
·
Svar
2 006
· Visningar
107 035
Senast: _FiA_
·