Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ni som ger blod, vad kan ni välja på för blodgivargåvor på eran blodcentral? 2
Svar
23
· Visningar
1 961
Senast: Wingates
·
Äldre Idag börjar många affärer ta betalt för plastpåsen som man tidigare inte "synligt" i alla fall tidigare. Tänkte att nu ska jag bli mer... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 524
Senast: Rosett
·
Äldre Hej tjejer! Hur mkt pengar lägger ni på skönhet/mode per månad? Tack för svar! 9 10 11
Svar
203
· Visningar
10 498
Senast: TygerTyger
·
Äldre http://twilightexpress-mizukaze.jp/en/index.html Verkar skönt.
Svar
7
· Visningar
759
Senast: Seabaz
·
Trädgård & Växter Vi har blivit med jordfräs - fått en från ett dödsbo - så jag har bestämt mig för att återuppliva vårt igenväxta trädgårdsland, men bara... 2
Svar
20
· Visningar
6 521
Senast: ameo
·
Svar
14
· Visningar
1 032
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Jag har lust att byta deodorant då jag inte är så nöjd med den jag använt ett tag. Tycker inte den hjälper såsom jag egentligen vill -... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 633
Senast: Nizhoni
·
Äldre Jag kollar en serie där de dricker alkohol de flesta dagarna efter jobbet så jag funderade på hur vanligt det är. De dricker nåt glas... 13 14 15
Svar
289
· Visningar
19 402
Senast: Skorpion76
·
Skola & Jobb Hur fungerar det om man som heltidsanställd tar ett extra pass men blir sjuk? Har man rätt till sjuklön ändå? Jag sjukade mig nämligen...
Svar
7
· Visningar
3 285
Senast: Björk
·
Kropp & Själ Jag trodde aldrig att jag skulle kunna operera mig "skönhetsmässigt" men då mina hängande ögonlock irriterar mig så har jag i alla fall...
Svar
10
· Visningar
1 117
Senast: Rie
·
Äldre I förrgår-Metro fanns den här debattartikeln, där skribenten tycker att man ska sluta sanera klotter utan istället se det som den... 2
Svar
36
· Visningar
1 945
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Inspirerad av tråden om skönhet och mode tänkte jag lite på min hårsituation. Jag låg ju för en tid sedan inne på VEEG och hade...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Amha
·
Äldre Någon som har testat att göra det via nätet? Blev det bra? Funkade det? (gäller en ev present till en släkting)
Svar
8
· Visningar
531
Äldre Jag har en äldre, enklare modell av mobiltelefon, en Nokia. Jag bär den i en "påse" om halsen, men nu är denna påse helt slut. Är det...
Svar
3
· Visningar
499
Äldre Min dotter vill, av diverse olika skäl, inte fira jul med min/vår släkt. Och enklaste sättet att slippa det är ju att resa bort! Förra...
Svar
15
· Visningar
1 052
Äldre Går det att göra på något enkelt och snyggt vis? Ska vara tärna på bröllop med klädkod kavaj men klänningen är hellång. Den är inte...
Svar
15
· Visningar
7 635
Senast: Pancakes
·
Skola & Jobb Hej! Undrar om någon har erfarenhet av att plugga upp och läsa till ämnen från gymnasiet? Jag har inte värdelösa betyg men behöver...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Modig_Korn
·
Kropp & Själ Jag har begåvats med ett ledset/argt/trött ansiktsuttryck när jag är avslappnad, när jag bara är mig själv sas. Som till exempel en... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 680
Senast: MJLee
·
Äldre Eftersom vi verkar vara en liten men tapper skara hockeyfans här varför inte ha en mer allmän hockeytråd? Snart börjar ju VM och NHL... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
4 068
Senast: MJLee
·
Tjatter Tömde min handväska igår (och den är inte ens speciellt stor) för att jag tyckte jag hade för mycket grejer så jag har börjat gå med... 2 3
Svar
49
· Visningar
2 999
Senast: supersonic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka